افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

فونسکا: مدت زیادی است که تیمی مثل ما اینتر را اذیت نکرده است.

  • کد خبر : 372528
فونسکا: مدت زیادی است که تیمی مثل ما اینتر را اذیت نکرده است.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمپیروزی 2-1 میلان مقابل اینتر شب گذشته (یکشنبه) بیش از هرکسی پائولو فونسکا سرمربی روسونری را خوشحال کرد. با توجه به شروع ناامید کننده تیمش در فصل جدید سری آ و ادامه آن با شکست خانگی 3-1 مقابل لیورپول در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، سایه اخراج را بر سر خود […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیمپیروزی 2-1 میلان مقابل اینتر شب گذشته (یکشنبه) بیش از هرکسی پائولو فونسکا سرمربی روسونری را خوشحال کرد. با توجه به شروع ناامید کننده تیمش در فصل جدید سری آ و ادامه آن با شکست خانگی 3-1 مقابل لیورپول در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، سایه اخراج را بر سر خود دید. او با پیروزی در دربی اول، زمان خرید تا وضعیت روسونری را سامان دهد و جایگاه خود را روی نیمکت تقویت کند.

سرمربی پرتغالی که با گل دقیقه 89 متئو گابیا به دومین پیروزی خود با روسونری دست یافت. او به DAZN گفت: مدت زیادی بود که میلان در دربی پیروز نشده بود و کسب این پیروزی برای تغییر روند تیم بسیار مهم بود. فکر می کنم بازیکنانم با شجاعت زیادی بازی کردند و شایسته پیروزی بودند. من به یاد نمی آورم که تیمی مثل ما در این مدت طولانی با اینتر مشکل داشته باشد.

یکی از تصمیمات مهم فونسکا قبل از دربی تغییر ترکیب تاکتیکی تیمش به 2-4-4 با تامی آبراهام و آلوارو موراتا در خط حمله بود. اما او معتقد است این تغییر برخلاف آنچه به نظر می رسد چندان هم بی پروا و بدون محاسبه نبوده است. فونسکا افزود: فکر نمی کنم ساختار تاکتیکی خود را تغییر داده باشیم. ما فقط بعضی کارها را کمی متفاوت از حد معمول انجام دادیم که در ابتدا به نظر می رسید برای ما مشکل ایجاد می کرد، اما چیزی که واقعاً تغییر کرد بازیکنان بودند. موراتا و ریندرز در این بازی همان نقشی را داشتند که مقابل لیورپول انجام دادند، بنابراین ما تفاوت چندانی نداشتیم. آنها قطعا بازیکنان متفاوتی هستند، اما ساختار تیم تغییری نکرد.

فونسکا در پاسخ به این سوال که آیا خوشحال است که حداقل تا بازی بعدی از پاسخگویی به سوالات مکرر در مورد آینده خود معاف است یا خیر، گفت: برای من، شرایط تغییر چندانی نمی کند زیرا واقعا برایم مهم نیست که آنها چه می گویند و چه می نویسند. درست است که از این به بعد با روحیه بهتری بازی خواهیم کرد، اما مهمترین چیز برای من این است که بازیکنانم همچنان به افکار تاکتیکی من ایمان دارند. می دانیم که باید پیشرفت کنیم، اما امروز بازیکنان می توانند از پیروزی خود لذت ببرند.

پیروزی میلان این تیم را با اینتر هم امتیاز و یک پله پایین تر از نراتزوری در رده هفتم جدول قرار داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.