افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

قله مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر به زمین افکند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372491
قله مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرخمیر به زمین افکند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، به مناسبت هفته وحدت و با حضور علی سروری مجید معاون رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهیان اهل سنت و مسئولان شهرستان بندرخمیر، کلنگ بزرگترین موسسه آموزشی و مجتمع فرهنگی شهرستان سما بندرخمیر در دانشگاه آزاد کلنگ زنی شد. سروری مجد با بیان اینکه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، به مناسبت هفته وحدت و با حضور علی سروری مجید معاون رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهیان اهل سنت و مسئولان شهرستان بندرخمیر، کلنگ بزرگترین موسسه آموزشی و مجتمع فرهنگی شهرستان سما بندرخمیر در دانشگاه آزاد کلنگ زنی شد.

سروری مجد با بیان اینکه ساخت مدارس سما بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با تکیه بر مهارت های اساسی در چارچوب فعالیت دانشکده های آموزش و پرورش است، افزود: مدارس سما باید در زمینه های توانمندسازی، اجرا اجرا شود. برنامه های حمایتی از دانش آموزان نخبه و اجرای برنامه های جذاب و موثر، استقرار نظام آموزشی جدید و غیره. آنها برنامه ها و اهدافی دارند.

وی تاکید کرد: مدارس سما باید اجرای استانداردها، به روز رسانی سطح علمی و اطلاعات معلمان، ارتقای روش تدریس در انتقال مفاهیم، ​​هوشمندسازی مدارس و تکیه بر علوم فناورانه و مهارت محور را اجرا کنند.

سروری مجد ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین شهرستان بندرخمیر بتوان خدمات آموزشی قابل قبول و استانداردی را به مردم این شهرستان ارائه کرد.

محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم گفت: مجتمع آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سما بندرخمیر در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع در دو طبقه با 12 متر مربع واقع شده است. کلاس های درس عملیاتی، سالن معاینه و سالن آمفی تئاتر به همراه نیازسنجی های دیگر مجموعه استانداردی با تلاش خیرین مدارس و دانشگاه ها برای ارائه خدمات به مردم این شهرستان ایجاد می شود.

سروری مجید و مسئولان شهر بندرخمر در مدرسه علوم دینی صدرالاسلام الاسلام شهر بندرخمر با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار با تبریک هفته وحدت گفت: بدون شک هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و واقعی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

سروری ماجد با قدردانی از مشارکت خیرین و مسئولین شهرستان بندرخامر در امور دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است که برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه تأسیس شده و همواره در جهت تکامل تلاش می کند. به عنوان دانشگاهی که مشکلات را حل می کند. خوب و مبتکر با استراتژی های کلان، دانشگاهی عالی و پاسخگو باشید.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی تقویت وحدت امت اسلامی را امری حیاتی و ضروری دانست و افزود: امروز دشمنان اسلام و قرآن وحدت مسلمانان جهان را تهدید می بینند و تلاش می کنند. تضعیف وحدت مسلمانان را به خطر می اندازد و نقشه ای شوم و دیرینه برای تسلط بر مسلمانان و از بین بردن دین اسلام است.

سروری مجید تاکید کرد: حرکت در مسیر رهبر فرزانه انقلاب یک فریضه دینی است که باید با ایجاد شبکه و هم افزایی بین علمای شیعه و سنی و وحدت امت اسلامی به طور جدی انجام شود.

وی خواستار همکاری، رفاقت و همدلی مسئولان شهرستان با اهداف دانشگاه آزاد اسلامی شد و افزود: توسعه منطقه مستلزم همدلی و وفاق همه مذاهب دینی و الهی است که باید به دور از تعصبات و بر اساس آن انجام شود با قوانین و مقررات حاکم بر دانشگاه تا این دانشگاه بتواند خدمات علمی، پژوهشی و آموزشی را به نحو احسن به جوانان این منطقه ارائه دهد.

محمدحسین رنجبر مدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز خدمات ارزنده این دانشگاه را در کشور برشمرد و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک شبکه علمی، آموزشی، فرهنگی و فناوری توانسته است با نیازسنجی و ورود به بخش های مختلف برای رفع مشکلات جامعه خدمات ارزنده ای ارائه می کند.

وی افزود: ایجاد تحول کمی و ارتقای کیفی برنامه های دانشگاه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز جامعه یکی از رسالت های مهم دانشگاه در استان هرمزگان است و دانشگاه توانسته در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.