افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

گیاهان برگ بنفش / با این زیبایی ها دکوری رویایی با نقطه کانونی چشم نواز ایجاد کنید

  • کد خبر : 372475
گیاهان برگ بنفش / با این زیبایی ها دکوری رویایی با نقطه کانونی چشم نواز ایجاد کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- کسی که دوست ندارد دکوراسیون زیبایی داشته باشد، مطمئناً هیچکس، خوب، همه تلاش خود را برای این منظور انجام می دهند و اشکال مختلفی را امتحان می کنند، اما مشکلی که وجود دارد این است که مردم می خواهند یکی از اشکال موجود را انتخاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- کسی که دوست ندارد دکوراسیون زیبایی داشته باشد، مطمئناً هیچکس، خوب، همه تلاش خود را برای این منظور انجام می دهند و اشکال مختلفی را امتحان می کنند، اما مشکلی که وجود دارد این است که مردم می خواهند یکی از اشکال موجود را انتخاب کنند. که کاربردی تر و مقرون به صرفه تر است اما خیلی ها فکر می کنند که چنین راهی وجود ندارد در حالی که یکی از راه های این مدل استفاده از گیاهان داخلی است که می تواند زیبایی و تزیین بی نظیری به فضای شما ببخشد. که محدودیتی ندارد، از این رو حفظ این زیبایی ها از قدیم الایام توصیه شده و امکان پذیر است.

البته در این بین برخی از آنها بسیار گران هستند و همه ارزان نیستند، بنابراین آنهایی که گرانتر هستند، گیاهان آپارتمانی لوکسی به حساب می آیند که می توانند هر فضایی را که در آن قرار می گیرند، درخشان کنند. لوکس، شیک و شیک. بنابراین، نه تنها می توانید دکوراسیون را که با هر گل تصادفی امکان پذیر است، زیبا کنید، بلکه اجازه دهید گیاهان ظریف به نظر برسند و با این زیبایی ها فضایی خاص و چشمگیر ایجاد کنند، اما نکته اینجاست. تمام نمی شود و حتی می توانید با یک سری گیاهان در دکوراسیون یک نقطه کانونی ایجاد کنید تا هر بیننده ای ابتدا عاشق گیاه شود و فکر کند که بسیار جسورانه و جالب است. برای مثال می توانید از گیاهان استفاده کنید. با برگ های همرنگ بنفش برای خارق العاده جلوه دادن فضا خاص است و اکنون تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

برگ های بید را با برگ های بنفش بکارید.

برگ زنبور عسل یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی با رنگ بنفش است که می تواند فضای شما را فوق العاده زیبا و خاص جلوه دهد و با حضور خود فضا را شاداب و شاداب کند.

شاید برایتان جالب باشد که در مورد برگ بید که نام دیگر آن زبرینا است بدانید که یکی از بهترین گیاهان برای تصفیه هوا به حساب می آید و می تواند آلاینده های مضر هوا را به طور کامل حذف کند، بنابراین توصیه می شود آن را نگهداری کنید. بسیار توصیه می شود.

در مورد شرایط نگهداری آن باید بگوییم که در حوزه آبیاری هفته ای دو بار در فصل گرم و هفته ای یک بار در فصل سرد کافی است. خاک شما اگر ترکیبی از ماسه، خاک باغچه و خاک برگ باشد و نور به طور غیرمستقیم روی آن بیفتد بهتر است.

گیاهان با برگ های بنفش.

آئونیوم را با برگ های بنفش بکارید.

تعدادی از گل های آپارتمانی که رنگ بنفش دارند به نور مستقیم خورشید نیاز دارند مانند گل بنفش که البته جزء ساکولنت هاست ولی از نظر ارتفاع و عرض کمی از اکثر آنها بزرگتر است و به دلیل رنگی که دارد چیزی وجود دارد. خاص که بیشتر جلب توجه می کند به همین دلیل هنگام نگهداری از این گیاه باید آن را در پرنورترین قسمت خانه نگهداری کنید تا نیاز گیاه برطرف شود.

در مورد شرایط نگهداری آن نیز باید بگوییم که در زمینه آبیاری باید هفته ای یک بار در فصل تابستان و ماهی یک بار در فصل زمستان به آن آبیاری کنید پس اگر در زمینه آبیاری گیاهان فراموشکار هستید، آئونیوم ممکن است گیاه مناسبی برای شما باشد. برای خاک خود، باید خاک کاکتوس با زهکشی کافی را انتخاب کنید. این نکته را در مورد زیبایی این گیاه بگوییم که شاید شما را به نگهداری بیشتر آن ترغیب کند، شکل و ظاهر برگ های این گیاه به گونه ای است که وقتی کنار هم قرار می گیرند شبیه گل رز می شوند.

گیاهان با برگ های بنفش.

رنگ سپر ایرانی گیاهان با برگ های بنفش.

گل پرشین شیلد را می توان یکی از آن گیاهانی دانست که نگهداری آن بسیار آسان است و آن را به گیاهی عالی برای افراد مبتدی که تجربه ای در نگهداری از گیاهان ندارند و یا افرادی پرمشغله که زمانی برای مراقبت از گل ها ندارند تبدیل می کند. در نظر گرفته شده است

در مورد شرایط نگهداری آن نیز باید بدانید که نیاز به آبیاری کمی دارد حتی اگر سطح خاک خشک باشد. خاک شما باید ترکیبی از خاک شنی، خاک شنی و خاک با مواد آلی باشد. این را هم بگوییم که این گیاه در گل است اما بهتر است در هنگام شکوفه دادن گل آن را هرس کنید زیرا به رشد گیاه آسیب می رساند و انرژی را می گیرد.

گیاهان با برگ های بنفش.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.