افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

چرا فعالان حقوق بشر جنایات رژیم غاصب غزه را فریاد نمی زنند؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372460
چرا فعالان حقوق بشر جنایات رژیم غاصب غزه را فریاد نمی زنند؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترنتانیاهو در مصاحبه ای کوتاه در مسیر این سفر و در واکنش به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و احتمال اعلام منطقه جنگی شمال غزه در کابینه بنیامین گفت: همانطور که ایران برای همه است. ایرانیان زمین برای همه مردم جهان است» و گفت: جانداران زمین هم […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترنتانیاهو در مصاحبه ای کوتاه در مسیر این سفر و در واکنش به تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و احتمال اعلام منطقه جنگی شمال غزه در کابینه بنیامین گفت: همانطور که ایران برای همه است. ایرانیان زمین برای همه مردم جهان است» و گفت: جانداران زمین هم حق حیات دارند. آنچه اسرائیل با مردم مظلوم غزه و کشورهایی که خواهان حقوق بشر هستند، صرف نظر از ارزش انسانیت، جان انسانها و حقوق بشر می کند، در این جنایات رژیم غاصب دیده نمی شود.

و افزود: چرا در مورد وضعیت غزه فریاد نمی زنند؟ آنها اغلب با افتخار از جنایات اسرائیل در غزه و کرانه باختری دفاع می کنند و سپس از حقوق بشر و انسانیت انتقاد می کنند. سخنان و رفتارهای غرب متناقض، غیرقابل قبول و دروغ است.

رئیس جمهور هدف از سفر خود به نیویورک را اینگونه تشریح کرد: در این سفر به دنبال باورها، اعتقادات و ارزش هایی هستیم که سازمان ملل می گوید می خواهد کاری در مورد آنها انجام دهد. در این سفر می خواهیم بگوییم که اگر راست می گویید آن را در عمل نشان دهید نه در شعار.

مدشیان ادامه داد: حضور در اجلاس سازمان ملل فرصتی است برای ارائه و دفاع از دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران، تا بگوییم اگر انسان هستید و وجدان دارید، همه انسان ها را در برابر دیدی که به دروغ می بینند درست ببینید. از آنها داشته باشید. ما

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.