افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

اتفاقات خوبی در پرسپولیس افتاد/ استقلال به دنبال بازی زیبا نیست! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372432
اتفاقات خوبی در پرسپولیس افتاد/ استقلال به دنبال بازی زیبا نیست! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر جمعه 30 شهریور ماه در ورزشگاه شهراد شهر قدس به مصاف تیم آلومینیوم رفت و موفق شد با دو گل محمدحسین حریف خود را شکست دهد کنعانی زادگان و علی. علیپور شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» پیش از دیدار با استقلال تهران در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر جمعه 30 شهریور ماه در ورزشگاه شهراد شهر قدس به مصاف تیم آلومینیوم رفت و موفق شد با دو گل محمدحسین حریف خود را شکست دهد کنعانی زادگان و علی. علیپور شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» پیش از دیدار با استقلال تهران در هفته ششم باید با روحیه مناسب برای دربی صد و چهارم آماده شوند.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم اظهار داشت: دو هفته پیش تصور می کردم پرسپولیس روز به روز بهتر می شود. درست است که بازیکنان مورد نظر مربی دیر آمدند اما اتفاقات خیلی خوبی در تیم رخ داده است. پرسپولیس در پست فوروارد بازی می کند و بازیکنانی که در این تیم استفاده می شود از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

گاریدو در طول بازی تغییرات خوبی ایجاد می کند

و ادامه داد: در طول بازی تغییرات بسیار خوبی ایجاد می شود و بازیکنان حس رقابت بسیار خوبی دارند. سبک بازی پرسپولیس نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و کم کم داریم نقاط ضعف خود را در خط حمله برطرف می کنیم. در بازی دیروز برخلاف دیدارهای قبلی که در اراک انجام دادیم و گیج شده بودیم، اصلا گیج نشدیم و بازیکنان کاملا طبق برنامه عمل کردند و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس اگر در زمین مناسب بازی کنند کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت. در دیدار مقابل الاهلی همه متوجه شدند که پرسپولیس بی نظیر است و یکی از دلایل آن کیفیت خوب چمن ورزشگاه بود. تیم پرسپولیس نشان داده است که بازی در زمین نمایش داده می شود و کیفیت زمین بازی روی عملکرد پرسپولیسی ها تاثیرگذار است.

وی افزود: زمین های چمن ایران از استانداردهای خوبی برخوردار نیستند، خدا را شکر توانستیم آلومینیوم را شکست دهیم و امیدوارم نتایج مثبت تیم ادامه داشته باشد.

اتفاقات خوبی در پرسپولیس افتاد/ استقلال به دنبال بازی زیبا نیست!

لو بنده خدا به خودش اعتماد بیشتری داشته باشه

حلالی در خصوص تغییر ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم نسبت به دیدارهای قبلی این تیم و استفاده از محمد خدابنده لو و امید عالیشاه در ترکیب قرمزپوشان گفت: تغییر تاکتیکی بسیار خوبی را شاهد بودیم. به مرور زمان مربی با بازیکنان بیشتر آشنا می شود. عملکرد بازیکنان در تمرین بسیار مهم است و مربی با بازیکنانی که در تمرین دارد آشنا می شود. خدابندلو عملکرد خوبی داشت و نقش خود را به درستی در زمین بازی کرد. اگر اعتماد به نفس این بازیکن بالا برود کیفیت بهتری از خود نشان می دهد.

اتفاقات خوبی در پرسپولیس افتاد/ استقلال به دنبال بازی زیبا نیست!

استقلال تهامی بازی نمی کند

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر گفت: کیفیت پرسپولیس نسبت به ابتدای لیگ برتر بهتر شده است. هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شده و من به دربی خوشبین هستم زیرا تیم و مجموعه بسیار خوبی داریم. علاوه بر این، بازیکنانی که ما به خدمت می گیریم عملکرد بسیار خوبی دارند و انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند.

وی در پایان گفت: استقلال مثل پرسپولیس تهاجمی بازی نمی کند و بازیکنان این تیم هم به دنبال ارائه یک بازی زیبا نیستند و فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم. ما خودمان تلاش می کنیم بیشتر حمله کنیم و انشاالله در این دیدار گل می زنیم و پیروز میدان می شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.