افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

نقد باید بر اساس معیار باشد/ افزایش تخت های درمانی در بوشهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372415
نقد باید بر اساس معیار باشد/ افزایش تخت های درمانی در بوشهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده صبح دوشنبه در آیین افتتاح تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی شهدای خلیج فارس بوشهر، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امیدواریم با استقرار از امامت و ولایت می توان بیش از گذشته در مسیر خدمت به مردم گام برداشت. وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده صبح دوشنبه در آیین افتتاح تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی شهدای خلیج فارس بوشهر، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امیدواریم با استقرار از امامت و ولایت می توان بیش از گذشته در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای انعکاس اخبار و پیشرفت های حوزه سلامت و ایجاد امید در بین آحاد جامعه، افزود: امیدواریم با استفاده از تجهیزات پزشکی مردم نهایت استفاده را ببرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه عزیزی بزرگواری اخیرا مطالبی را در رسانه ها بیان کرده است، گفت: در جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان وجود دارد و هرکس می تواند از منظر خود نظر خود را بیان کند و در عین حال قدردانی کند. زمان در حالی که عزیزی برای تلاش هایش در حوزه سلامت، از نظر علمی، ضعیف ترین، قوی ترین، بالاترین و پایین ترین شاخص ها و معیارها و معیارهایی دارد.

ملکی زاده افزود: تا زمانی که شاخص ها، معیارها و معیارهای علمی برای ارزیابی وجود دارد، بهتر است بر اساس این شاخص ها قضاوت منصفانه و منصفانه صورت گیرد.

افزایش تخت های درمانی

وی تصریح کرد: تخت های بیمارستانی در استان بوشهر طی سه سال دولت آیت الله شهید رئیسی و همچنین در سه سال دولت سیزدهم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه های فیزیکی، تخت های بیمارستانی، حوزه سلامت، افزایش چشمگیری داشته است. از جمله خانه های بهداشت، خدمات بهداشتی. مراکز، مراکز اجتماعی خدمات سلامت جامعه پیشرفت ها و کارهای زیادی را انجام داده اند که بدون حمایت مقامات ارشد کشوری و استانی محقق نمی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: اخیرا دستگاه های آنژیوگرافی و ام آر آی در استان بوشهر و مراکز بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف به بهره برداری رسید. آیا این کار توسط دولت سیزدهم انجام نمی شود؟ شاخص؟ آیا این آثار شاخصی نیستند که بر اساس عدالت و بر اساس این شاخص ها قضاوت کنیم؟ آیا اینها ضعیف ترین چیزها در کشور است؟ از خدمات یکایک عزیزان در حوزه سلامت به ویژه کارکنان، کادر درمانی، پرستاری، پیراپزشکی، پزشکان، کادر بهداشتی و درمانی، غذا و اورژانس و کادر اداری و غیر اداری بهداشت و درمان قدردانی می کنیم منطقه در سراسر استان بوشهر

ملکی زاده بابیان اینکه همه مسئولان استان بوشهر و کشور از پیشرفت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر حمایت می کنند، افزود: هر گونه انتقاد و کاستی را با احترام می پذیریم اما یک خواهش داریم و آن تکیه بر دانشمندان شاخص است. متر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از عزیزانی که چنین مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند تقاضا و درخواست دارم که برادرانه و منصفانه و بر اساس شاخص های علمی کمبودها را مطرح کنند.

خواسته ها، نگرانی ها و نگرانی ها را حل کنید

ملکی زاده با اشاره به مطالبات، دغدغه ها و دغدغه های کادر درمانی و پرستاری گفت: کادر پزشکی و پرستاری عزیز، مطالبات، دغدغه ها و دغدغه هایی دارید، همانطور که اشاره کردید رئیس جمهور قول داد از صندوق توسعه ملی با صندوق توسعه ملی تصمیم گیری کند. تائید استاندار استان تا بتوانند مطالبات جامعه را برای درمان و پرستاری پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: رئیس جمهور، وزیر بهداشت، نماینده ولی فقیه استان، استاندار، نمایندگان مردم در شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه دست به دست هم داده اند تا نگرانی ها را برطرف کنند. از کادر پزشکی و پرستاری

ادعای پرداخت

ملکی زاده افزود: از بهمن ماه تاکنون 291 میلیارد تومان بابت مطالبات پرسنلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت کرده ایم که امیدواریم این پرداخت ها به حدی برسد که همکاران پزشکی و پرستاری رضایت بیشتری داشته باشند چرا که رضایت این افراد عزیزان مقدمه ای برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: از همکاران، جامعه پرستاری و کادر درمانی می خواهیم مانند دوران کرونا و قبل از آن مردم را تنها نگذارند. اکنون همچنین خواهشمند است مانند گذشته همکاری نموده و مسئولان کشوری و استانی پیگیر مطالبات این عزیزان باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.