افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ترامپ یا هریس؛ کدام انتخاب به نفع بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود؟

  • کد خبر : 372406
ترامپ یا هریس؛ کدام انتخاب به نفع بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود؟

بازار؛ گروه بین الملل: موضوع انتخابات آمریکا و نتیجه آن به یکی از موضوعات داغ بازارهای مالی در هفته های اخیر تبدیل شده است. اکنون اکثر تحلیلگران بازار توافق دارند که اگر دونالد ترامپ یا کاملا هریس به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب شوند، شرایط در بازارهای مالی مختلف متفاوت خواهد بود. در […]

بازار؛ گروه بین الملل: موضوع انتخابات آمریکا و نتیجه آن به یکی از موضوعات داغ بازارهای مالی در هفته های اخیر تبدیل شده است. اکنون اکثر تحلیلگران بازار توافق دارند که اگر دونالد ترامپ یا کاملا هریس به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده انتخاب شوند، شرایط در بازارهای مالی مختلف متفاوت خواهد بود.

در بازار ارزهای دیجیتال نیز وضعیت به همین منوال است. اگرچه برخی معتقدند انتخاب دونالد ترامپ به عنوان یکی از طرفداران جدید بیت کوین می تواند به نفع این بازار باشد، برخی دیگر معتقدند انتخاب هریس شرایط بهتری را برای فعالیت صرافی ها و فعالان بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می کند.

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که دونالد ترامپ در طول سخنرانی های خود در کمپین های مختلف انتخاباتی خود را “رئیس جمهور رمزنگاری” نامیده است. اگرچه در دوره اول ریاست جمهوری خود، ترامپ از مخالفان سرسخت ارزهای دیجیتال به شمار می رفت و بیت کوین را پول جعلی می نامید، اما در این دوره، مواضع خود را بسیار نزدیک به منافع نسل Z و خود را به عنوان یک مدافع بزرگ از دارایی ها تبدیل کرد. از سوی دیگر، کامالا هریس که قبل از معاونت رئیس جمهور بایدن به عنوان یکی از چهره های برجسته قضایی به شمار می رفت و مواضع متفکرانه تری نسبت به دارایی های دیجیتال نشان می داد، در هفته های اخیر تلاش کرده تا حدودی مواضع قبلی خود را کاهش دهد و قلب قانون گذاران را به دست آورده است. . طرفداران این بازار

هلدینگ بزرگ مالی آمریکایی «One Eck» در جدیدترین گزارش خود به بررسی تفاوت های احتمالی سیاست های دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا پرداخته است که مهم ترین نکات را بررسی می کنیم.

متیو سیگل، رئیس بخش تحقیقات دارایی‌های دیجیتال هلدینگ اونک و ناتان فرانکویتز، تحلیلگر بخش سرمایه‌گذاری این هلدینگ، معتقدند که انتخاب ترامپ یا هریس تفاوتی در خروج از دنیای دیجیتال ایجاد نکرده است. بازار ارز ، و انتخاب هر دو نفر به نفع این بازار خواهد بود.

تحلیل دوگانه ون اک از ریاست جمهوری هریس

ون اک در گزارش تحلیلی اخیر خود اعلام کرده است که انتخاب کامالا هریس به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به احتمال زیاد منجر به ابقای “گری جنسلر” رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خواهد شد. مواضع سرسختانه در مورد نیاز به چارچوب و قانونی بودن فعالیت دارایی دیجیتال.

ون اک همچنین معتقد است که مواضع سرسختانه بالقوه کامالا هریس در قبال بازار دارایی های دیجیتال ممکن است به درگیری بین او و سناتورهای قدرتمند حزب دموکرات مانند الیزابت وارن منجر شود و در نهایت ثبات بازار را تضعیف کند.

در نگاه اول چنین انتخابی سرمایه گذاران را به فرار از بازار ارزهای دیجیتال سوق می دهد و برای این بازار مضر خواهد بود. اما نکته دیگر در اینجا این است که چارچوب فعالیت ارزهای دیجیتال می تواند منجر به جذب سرمایه گذاران جدید و تشویق آنها به حمایت قانونی دولت از فعالیت این نوع دارایی شود.

به گفته این هلدینگ سرمایه گذاری معروف، پیروزی ترامپ در انتخابات، ارزهای دیجیتال را تا حد زیادی از قانونی شدن چارچوب فعالیت آنها دور می کند و در واقع روند نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را برای دیجیتال رها شده به تاخیر می اندازد. دارایی ها

ون اک همچنین معتقد است که مواضع سرسختانه بالقوه کامالا هریس در قبال بازار دارایی های دیجیتال ممکن است به درگیری بین او و سناتورهای قدرتمند حزب دموکرات مانند الیزابت وارن منجر شود و در نهایت ثبات بازار را تضعیف کند. با این حال، ون اک معتقد است که در مجموع انتخاب کامالا هریس وضعیت بهتری نسبت به ترامپ برای بازار ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد کرد.

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در صورت پیروزی ترامپ

ون اک معتقد است که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات، بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی بهتر و خوش بینانه خواهد بود. به گفته این هلدینگ سرمایه گذاری معروف، پیروزی ترامپ در انتخابات، ارزهای دیجیتال را تا حد زیادی از قانونی شدن چارچوب فعالیت آنها دور می کند و در واقع روند نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را برای دیجیتال رها شده به تاخیر می اندازد. دارایی ها

به گفته وانک، رفتار و طرز تفکر تجارت محور ترامپ اساساً به تقویت بازارهای سرمایه مختلف از جمله ارزهای دیجیتال منجر می شود که به نفع حامیان بازار دارایی دیجیتال خواهد بود. این هلدینگ معتقد است که کند شدن حرکت دارایی های دیجیتال به سمت فرآیندهای قانونی سازی و اخذ مالیات احتمالی آنها منجر به جذب سرمایه گذاران بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.