افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مهاجری: اگر یک بازی لیگ 3 دقیقه وقت اضافه داشت عذرخواهی می کنم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372306
مهاجری: اگر یک بازی لیگ 3 دقیقه وقت اضافه داشت عذرخواهی می کنم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بچه ها تمام تلاششان را کردند، زحمت کشیدند، فکر می کنم امروز درس بزرگی برای بازیکنان، برای من و همه ما بود. که باید ذهنیت های ما را درست کند. وی ادامه داد: ضمن اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بچه ها تمام تلاششان را کردند، زحمت کشیدند، فکر می کنم امروز درس بزرگی برای بازیکنان، برای من و همه ما بود. که باید ذهنیت های ما را درست کند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه به تراکتور به عنوان تیمی خوب و سازنده، با مربی خوب، با کلاس و فوتبال سطح بالا احترام می گذارد، در صحبتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم اعتراف کرد که هیچ تعریف و تمجیدی از ما ندارد آقای اسکوچیچ. is پسر عمویم بازی را نبرد اما در صحبتی که داشتیم گفتند ما کیفیت خودمان را داریم.

ذهنیت ما باید ذهنیت برنده باشد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد افزود: چیزی که امروز مرا آزار داد چندین بحث بود، یکی اینکه باید ذهنیتمان را عوض کنیم، ذهنیت ما باید ذهنیت برنده باشد، تا دقایق 60 و 70 بعد از بیایید نمی توانیم ذهنیت برنده داشته باشیم. . طوری عمل کنید که آب سردی روی تیم خود بریزیم.

مهاجری بیان کرد: با وجود اینکه مقابل تیمی مثل تراکتور موقعیت هایی ایجاد کردیم و به نظر من توانستیم تراکتور را خیلی خوب مهار کنیم، اما گل اول را با خطای فردی خودمان به ثمر رساندیم و گل دوم را هم به همین ترتیب.

وی با بیان اینکه این یک تجربه بود که تیم ما روز به روز قوی تر شود، گفت: تلاش بچه ها تلاش خوبی بود، نمی توانم از جنبه دیگری به جز «ذهنیت» آنها را نقد کنم، باید با ملاحظه و حرفه ای بیشتر رفتار می کردند. .

غیبت هواداران برای تیم بسیار بد بود

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد تاکید کرد: امروز خیبر مغلوب حرفه ای ترین تفکر تیم تراکتور شد. امیدوارم بچه ها باور کنند که می توانند مقابل تیم های بزرگ بازی کنند، می توانند تیم های بزرگ را شکست دهند، چون ما. آنها بزرگ هستند.

با بیان اینکه غیبت هواداران امروز برای تیم بسیار بد بود، تماشاگری که از روز اول به تیم کمک کرد و به لیگ برتر آمد، امروز باید در ورزشگاه می بود، گفت: در این زمینه گلایه دارم، بله. یک خطا وجود دارد اگر دوباره تکرار شود باید به آن فرصت بدهیم. فرهنگ سازی بیایید بدانیم چرا فوتبال بازی می کنیم.

وی گفت: آقای عبدی مالک هوادار است، یکی از انگیزه های تیم هواداران هستند، وقتی هوادار نیست آب سردی برای همه ماست که امروز این اتفاق افتاده است.

اگر تا پایان لیگ یک بازی 3 دقیقه وقت اضافه داشت، عذرخواهی می کنم!

مهاجری گفت: موضوع بعدی شکایت از تیم داوری است که گفتم و به تیم «VAR» منتقل کردند. بازی با سپاهان هشت دقیقه وقت اضافه طول کشید و در آخرین ثانیه ها گل خوردیم اما امروز هر دو. تیم ها پنج تعویض کردند، این کار را کردند، بازی یک جایی به خواب رفت، فقط سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد. اگر مسابقه ای سه دقیقه وقت اضافه تا پایان لیگ دارد، از تیم “VAR” و تیم عذرخواهی می کنم. داور، و من شجاعت انجام آن را دارم.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با بیان اینکه باید بهتر و بیشتر کار کنیم و لیگ برای ما ادامه دارد، تصریح کرد: می توان به آینده تیم امیدوار بود، باید بیشتر تلاش کنیم تا اینگونه غافلگیر نشویم. امروز با تعجب نتیجه را دادیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.