افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

هشدار روزنامه جمهوری اسلامی: برخی می خواهند ایران را وارد جنگ مستقیم با اسرائیل کنند.

  • کد خبر : 372278
هشدار روزنامه جمهوری اسلامی: برخی می خواهند ایران را وارد جنگ مستقیم با اسرائیل کنند.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در این که وجود رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست شکی نیست و باید راهی برای نابودی آن اندیشید. این رژیم و حامی مطلق آن آمریکا بزرگترین مشکل منطقه خاورمیانه و جهان اسلام هستند و هیچ اقدامی جز نابودی دولت صهیونیستی و آمریکایی بر سر فلسطین نمی تواند این […]

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در این که وجود رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست شکی نیست و باید راهی برای نابودی آن اندیشید. این رژیم و حامی مطلق آن آمریکا بزرگترین مشکل منطقه خاورمیانه و جهان اسلام هستند و هیچ اقدامی جز نابودی دولت صهیونیستی و آمریکایی بر سر فلسطین نمی تواند این مشکل را حل کند. بنابراین باید راهی انتخاب شود تا این سلطه از بین برود و منطقه از موجودی به نام اسرائیل رها شود.

دستیابی به این هدف نیازمند راه حل دقیقی است که منجر به نابودی رژیم صهیونیستی شود. آنچه در منطقه تحت عنوان مبارزه با اسرائیل رخ می دهد نمی تواند رژیم صهیونیستی را نابود کند. این مبارزه طرفین را خسته خواهد کرد، اما بعید است که منجر به ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل شود.

در نبردهای کنونی به ویژه آنچه در سال گذشته رخ داد، جبهه مقاومت متحمل خسارات زیادی شده است و از دست دادن فرماندهان و نیروهای زبده در صدر فهرست قرار دارد. با ادامه این روند و افزایش این آسیب مشکلات زیادی برای جبهه مقاومت به وجود می آید. نباید اجازه داد که جبهه مقاومت این نیروهای نخبه را از دست بدهد.

مقاومت با این نیروهاست که می تواند به زندگی و مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه دهد. چرا فقدان جبران ناپذیر این فرماندهان و نیروهای زبده جدی گرفته نمی شود؟

اتخاذ شیوه جدید مبارزه با رژیم صهیونیستی به معنای توقف مبارزه با این رژیم نیست، بلکه به معنای تقویت آن است. مبارزه را می‌توان به طرق مختلف ادامه داد و با استفاده از فرصت تغییر روش، جبهه جدید و گسترده‌تری که تمام جهان اسلام را در بر می‌گیرد، برای مقابله با سلطه صهیونیستی ایجاد می‌کند.

ایجاد این جبهه مستلزم دیپلماسی قوی، برنامه ریزی دقیق و تلاش گسترده است. جمهوری اسلامی ایران می تواند در ایجاد این جبهه پیشقدم شود، اما لازمه اصلی موفقیت در این زمینه حضور و مشارکت گروه کشورهای اسلامی یا حداقل اکثریت آنهاست.

خشکاندن ریشه سرطانی صهیونیسم در منطقه خاورمیانه تنها با اقدام جمعی کشورهای اسلامی امکان پذیر است. در کشورهای اسلامی، ملت‌ها به طرق مختلف نشان داده‌اند که حاضرند حمایت همه‌جانبه از مردم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی را داشته باشند. آنچه برای ایجاد وحدت جهان اسلام باید انجام شود، آماده سازی حکومت هاست. راه حل ایجاد انسجام بین دولت ها توسل به دیپلماسی قوی و برنامه ریزی دقیق است. طبیعتاً رسیدن به این هدف زمان بر است، اما اگر افراد صاحب ایده و برنامه سعی در طراحی دیپلماسی دقیق داشته باشند، می توانند در زمان کمتری به نتیجه مطلوب برسند.

مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید به این نکته بسیار مهم و حساس توجه کنند که در شرایط بحرانی کنونی عده ای سعی دارند ایران را برای وارد شدن به جنگ با رژیم صهیونیستی وسوسه کنند و آمریکا را نیز به این جنگ بکشانند. . این تله ای است که طراحان آمریکایی و صهیونیست ها در ادامه مصیبت های یازده ماه و نیم اخیر خود به آن فکر می کنند. مقامات جمهوری اسلامی هوشیارانه در این دام نیفتاده اند و نباید در آینده نیز در آن گرفتار شوند. آنچه این ترفند مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا را باطل می کند، توسل به گسترش جبهه مبارزات ضد صهیونیستی با ایجاد وحدت در جهان اسلام است که جنایات رژیم صهیونیستی زمینه ساز آن شده است.

21302

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.