افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

سپاهان در دربی اصفهان ترمز کرد

  • کد خبر : 372248
سپاهان در دربی اصفهان ترمز کرد

آفتاب نیوز: در آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر جام خلیج فارس، تیم های ذوب آهن و سپاهان از ساعت 19 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دو تیم با قضاوت احمد محمدی و کمک مهدی شفیعی و رضا حیدری در […]

آفتاب نیوز:

در آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر جام خلیج فارس، تیم های ذوب آهن و سپاهان از ساعت 19 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دو تیم با قضاوت احمد محمدی و کمک مهدی شفیعی و رضا حیدری در دربی اصفهان در شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر رفتند. ذوب آهن پس از سه تساوی متوالی سرانجام در هفته چهارم به اولین پیروزی خود در فصل جدید دست یافت. و ما به دنبال تداوم هستیم. از سوی دیگر سپاهان پس از کسب 4 پیروزی متوالی در آرزوی پنجمین پیروزی و حفظ برتری بود تا شکست در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند.

بازی در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم با ارائه فوتبال رو به جلو برای رسیدن به گل تلاش می کردند و در این میان حملات سپاهانی ها مسموم تر بود.

برتری نه چندان عالی سپاهان در دقیقه 31 به پایان رسید و آریا یوسفی دروازه ذوب آهن را باز کرد تا زردپوشان یک بر صفر پیش بیفتند. تا پایان نیمه اول حملات دو تیم نتیجه ای نداشت تا این نیمه با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان برسد.

در نیمه دوم تلاش ذوب آهن برای رسیدن به گل مساوی بیشتر شد و سپاهان نیز به نوبه خود به دنبال افزایش تعداد گل های خورده بود. اما در نهایت این ذوب آهن بود که در دقیقه 83 توسط کمال سهاده که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود به گل رسید تا بازی 1-1 شود. در نهایت ذوب آهن و سپاهان با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

سپاهان با این تساوی 13 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. با چهارمین تساوی در پنج بازی فصل جدید، ذوب آهن 7 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

ترکیب اصلی چدن:
پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، پدرام قاضی پور، رامتین سلیمان زاده، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مهدی ممی زاده، سوبان خاقانی و مجید علیاری.

مربی: محمد ربیعی

ترکیب اولیه سپاهان:

سید پیام نازاز، هادی محمدی، محمدامین حزباوی، وحدت حنان اف، حسین گودرزی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، آریا یوسفی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و رضا اسدی.

مربی: خوزه مورایس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.