افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

حل مشکلات و پیگیری مسائل اسلامشهر در دستور کار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372221
حل مشکلات و پیگیری مسائل اسلامشهر در دستور کار است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی رحماندوستاین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و عموم شهروندان اسلامشهری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یعنی رزمنده و انسان در تمام طول خود. او همیشه با خیر و […]

به گزارش خبرنگار مهر مجتبی رحماندوستاین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهدا و عموم شهروندان اسلامشهری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یعنی رزمنده و انسان در تمام طول خود. او همیشه با خیر و شر مبارزه می کند و بهترین راه را در زندگی انتخاب می کند.

رئیس کارگروه ایثارگران شورای اسلامی افزود: نباید از کارکرد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غافل شد که این کمبود به جامعه آسیب می رساند.

نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در شورای اسلامی گفت: در روایات بر امر به معروف و نهی از منکر بسیار تاکید شده است و امر به معروف و نهی از منکر در مرتبه ای برتر است. درجه و اهمیت نسبت به کارهای خوب. او هم سنش بالاتر است.

رحماندوست وی افزود: نباید نگران اجرای فرضیه مهم دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم و همه ما موظف هستیم در قبال اجرای این مهم دینی احساس مسئولیت کنیم.

این نماینده مجلس همچنین بر پیگیری مطالبات شهروندان و رفع مشکلات اسلامشهر تاکید کرد و گفت: وظیفه خود می دانیم که نیازهای اسلامشهر از جمله بهبود حمل و نقل عمومی، تکمیل 400 تختخوابی را پیگیری کنیم. بیمارستان دولتی و سایر خواسته ها و نیازها. برجسته کنید، تلاش کنید و پیگیری کنید.

رحماندوست وی گفت: می توانیم از ظرفیت کامل نمایندگی در مجلس بهره مند شویم. دریافت کنید و توجه به اولویت های اسلامشهر یک دستور کار جدی است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم مجتبی رحماندوست وی سخنان و خواسته های شهروندان اسلامشهری را شنید و رئیس دفتر ویژه این نماینده مجلس، عبدالله عمرانی، تا حصول نتیجه پیگیر این مسائل خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.