افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

آیا می توان همه توکن های همستر کامبت را در 5 اکتبر برداشت کرد؟

  • کد خبر : 372204
آیا می توان همه توکن های همستر کامبت را در 5 اکتبر برداشت کرد؟

کمتر از 4 روز تا airdrop همستر کامبت باقی مانده است و حالا این بازی میزان توکن های دریافتی هر کاربر را مشخص کرده است. در حالی که تیم سازنده Hamster Combat هنوز در مورد میزان توکن های دریافتی توسط کاربران در طول ایردراپ چیزی نگفته است، ظاهراً توزیع توکن های HMSTR قرار است انجام […]

کمتر از 4 روز تا airdrop همستر کامبت باقی مانده است و حالا این بازی میزان توکن های دریافتی هر کاربر را مشخص کرده است. در حالی که تیم سازنده Hamster Combat هنوز در مورد میزان توکن های دریافتی توسط کاربران در طول ایردراپ چیزی نگفته است، ظاهراً توزیع توکن های HMSTR قرار است انجام شود. به تدریج و طی چندین مرحله انجام شود این بدان معنی است که همه توکن ها در روز اول Hamster Airdrop قابل بازخرید نخواهند بود!

به گزارش اسمارتک نیوز، در حال حاضر بسیاری از کاربران از میزان توکن های اختصاص داده شده به آنها شکایت دارند و برخی دیگر می گویند Hamster به اشتباه آنها را ممنوع کرده است. در عین حال توزیع پلکانی توکن ها مورد پسند بسیاری از کاربران این بازی تلگرامی نیست.

در این مقاله ضمن بررسی میزان توکن های دریافتی کاربران در روز اول Airdrop Hamster به بررسی قیمت احتمالی توکن این بازی می پردازیم.

هر کاربر در اولین روز ایردراپ همستر چند توکن دریافت خواهد کرد؟

برخلاف Dags و NatCoin که در روز اول ایردراپ تمام توکن‌های خود را بین کاربران توزیع کردند، به نظر می‌رسد Hamster Combat برنامه‌های دیگری برای توزیع توکن‌های HMSTR خود دارد و قصد دارد آن‌ها را به صورت پلکانی توزیع کند.

در حال حاضر اگر از منوی پایین بر روی قسمت Airdrop کلیک کنید و به تب Token بروید، می توانید جزئیات توکن های اختصاص داده شده به شما را مشاهده کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، در مجموع 4 پارامتر برای همستر airdrop تعریف شده است که عبارتند از:

توکن های دریافت شده در بازی همستر Combat
توکن های دریافت شده در بازی همستر Combat
  • کل $HMSTR: کل توکن های دریافتی شما را نشان می دهد.
  • ادعا کرد: این مبلغ رمزی است که اکنون دریافت کرده اید که در حال حاضر برای همه کاربران صفر است.
  • باز کردن قفل بعدی: این مقدار توکنی است که در مرحله بعدی ایردراپ همستر قابل برداشت است و نمی توانید در 26 سپتامبر (5 اکتبر) برداشت کنید.
  • بی ادعا: این مقدار توکن هایی است که می توانید در مرحله اول ایردراپ در 26 سپتامبر برداشت کنید.

تیم Hamster Combat هنوز در مورد مفهوم Next unlock و Unclaimed یا نحوه توزیع توکن ها چیزی نگفته است، اما به نظر نمی رسد که در وهله اول بتوان همه توکن های کاربر را پس گرفت.

هزینه همستر کمبت چقدر خواهد بود؟

حتما شنیده اید که می گویند هیچ گربه ای به خواست خدا موش نمی گیرد. قطعا همه ما برای رضای خدا وقت خود را در اختیار همستر قرار نداده ایم و به دنبال دریافت پول از آن بوده ایم. در حال حاضر با وجود مشخص بودن تعداد توکن های دریافتی توسط کاربران، این توکن هنوز در صرافی ها لیست نشده و قیمت آن مشخص نیست، بنابراین هرگونه پیش بینی قیمت Hamster Combat بر اساس حدس و گمان است. با این حال، این توکن در حال حاضر در بازار پیش از انتشار صرافی GateIO با قیمتی معادل 0.0925 دلار در حال معامله است.

قیمت همستر کمبت در بازار پیش از عرضه صرافی Gate.io - منبع: Gate.ioقیمت همستر کمبت در بازار پیش از عرضه صرافی Gate.io - منبع: Gate.io

تجربه معاملاتی ژتون های Dogs و Katizen در بازار پیش فروش نشان داد که قیمت اولیه این ژتون ها پس از ایردراپ تقریبا با قیمت آنها در بازار پیش فروش برابری می کند. بنابراین اگر قیمت همستر کامبت پس از ایردراپ تقریبا برابر با قیمت فعلی آن در بازار پیش فروش یعنی 0.1 دلار باشد. هر 1000 ژتون معادل 100 دلار یا 5900000 تومان (با احتساب دلار 59000 تومان) خواهد بود.

بر اساس اطلاعات صرافی بای بیت، قیمت توکن HMSTR در بازار پیش از عرضه در حال حاضر بین 0.10 تا 0.30 دلار در نوسان است. البته توجه داشته باشید که قیمت در بازار پیش فروش لزوماً با قیمت اولیه توکن برابر نیست و عوامل مختلفی از جمله تقاضای بازار و فشار فروش بر قیمت این توکن تاثیرگذار خواهد بود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 20:30:08

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.