افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

دمای هوا در شهرهای آذربایجان غربی 4 درجه افزایش می یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 372195
دمای هوا در شهرهای آذربایجان غربی 4 درجه افزایش می یابد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر شهادت وی در این زمینه افزود: از روز دوشنبه شاهد افزایش دو تا چهار درجه ای دمای هوا در شهرهای مختلف استان خواهیم بود و دمای هوای شهر ارومیه در 24 ساعت گذشته 13 درجه و در استان 23 درجه بود. 24 ساعت گذشته گرم ترین ساعت وی گفت: سامانه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، یاسر شهادت وی در این زمینه افزود: از روز دوشنبه شاهد افزایش دو تا چهار درجه ای دمای هوا در شهرهای مختلف استان خواهیم بود و دمای هوای شهر ارومیه در 24 ساعت گذشته 13 درجه و در استان 23 درجه بود. 24 ساعت گذشته گرم ترین ساعت

وی گفت: سامانه بارشی در استان آذربایجان غربی فعال است و در 24 ساعت گذشته شاهد بارش 6 میلی متری باران در ایستگاه شهری ارومیه بودیم.

وی افزود: طی چند روز فعالیت سامانه بارشی در استان، ایستگاه سلماس با 21، اشنویه 20 و فرودگاه خوی 18 میلی‌متر بیشترین بارندگی را در استان داشته‌اند.

کارشناس هواشناسی آذربایجان غربی گفت: تحلیل نقشه ها نشان می دهد که فعالیت سامانه بارشی امروز در مناطق شمالی و مرکزی استان ادامه خواهد داشت.

استاد تصریح کرد: بارش های نسبتاً شدیدی را در مناطق جنوبی استان پیش بینی می کنیم.

وی بیان کرد: از دوشنبه دوم مهرماه شاهد خروج سامانه بارشی از استان خواهیم بود اما بارش های پراکنده ادامه دارد و از روز سه شنبه تا آخر هفته هوای استان آرام و پایدار پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: از روز دوشنبه شاهد افزایش دو تا چهار درجه ای دمای هوا در شهرهای مختلف استان خواهیم بود و دمای هوای شهر ارومیه در گذشته حداقل 13 درجه و حداکثر 23 درجه بود. ساعت 24 بوکان با 27 درجه سردترین و گرم ترین شهر استان در 24 ساعت گذشته بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.