افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سیمونه اینزاگی: میلان بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود. از نظر روحی خسته شده بودیم – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 372139
سیمونه اینزاگی: میلان بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود. از نظر روحی خسته شده بودیم – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

طرفداری – دیدار اینتر و میلان در هفته پنجم سری آ ایتالیا با برتری 2-1 روسونری به پایان رسید. شاگردان پائولو فونسکا بهترین تیم میدان بودند و در نهایت پس از چندین شکست در دربی موفق به پیروزی شدند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت: البته میلان تیم بسیار خوبی است. […]

طرفداری – دیدار اینتر و میلان در هفته پنجم سری آ ایتالیا با برتری 2-1 روسونری به پایان رسید. شاگردان پائولو فونسکا بهترین تیم میدان بودند و در نهایت پس از چندین شکست در دربی موفق به پیروزی شدند.

سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

البته میلان تیم بسیار خوبی است. آنها امشب بهتر از ما بازی کردند و شایسته پیروزی بودند. ما رویکرد اشتباهی داشتیم و به اندازه کافی تیم خوبی نبودیم که برای ما نادر است. هر دو نیمه را با رویکرد اشتباه شروع کردیم. سعی کردم همه چیز را تغییر دهم اما کمکی به این وضعیت نکرد. فرم خود را از دست دادیم، ثابت نبودیم و توپ های عمیق زیادی را واگذار کردیم. بعد از تساوی حدود 20 دقیقه فرصت های گلزنی داشتیم اما نیمه دوم را با همان رویکرد اشتباه شروع کردیم. این تعیین کننده بود. ما مثل یک تیم نبودیم.

آیا بازی مقابل منچسترسیتی باعث شکست شما در این دیدار شد؟

ما تصمیمات اشتباهی در زمین می گیریم. هم با مالکیت و هم بدون توپ. دو گلی که زدیم این را ثابت می کند. میلان در دقایق ابتدایی دو بار تک به تک شد. ما باید بیشتر کار می کردیم و به عنوان مربی باید مسئولیت آن را بپذیرم. ما می دانستیم که دربی است و هیچ وقت احساس یک تیم نداشتیم. این مشکل در 3 سال گذشته به ندرت دیده شده است. وقتی یک ضربه آزاد را به ثمر می رسانید، با دانستن اینکه گابیا در هوا بسیار خوب است، این جزئیات تفاوت را ایجاد می کند. احساس می کردم بیشتر از نظر جسمی خسته شده ایم. از این شکست دردناک فقط می توانیم امتیاز مثبت بگیریم و از این بازی برای پیشرفت استفاده کنیم.

این تغییرات اصلا جواب نداد. وی در این باره گفت:

بارلا کمی مشکل داشت اما تعویض های دیگر تلاش من برای تغییر شرایط بود و واقعا کمکی نکرد. به طور معمول ما بسیار متحدتر و روان تر هستیم. بنابراین این شکست ما را مجبور می کند که به خودمان خوب نگاه کنیم و بفهمیم کجا می توانیم پیشرفت کنیم. غیر منتظره بود. ما در دو روز گذشته خوب تمرین کردیم، اما در هر دو نیمه رویکرد بدی داشتیم. حالا ما تا اینجای کار در سری آ امتیازهای زیادی از دست داده ایم و این خیلی دردناک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.