افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

جوان تبریزی رکورد گینس را شکست – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 372130
جوان تبریزی رکورد گینس را شکست – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسن زاده موفق شد با حضور مشاور رکوردهای ایران در گینس رکورد یک پاکستانی به نام «سید» را بشکند. نبیل شکستن “حسن”. اشکان دوشمن زیاری مشاور رکورد گینس ایرانیان پس از کسب این رکورد در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این آقای «سید» نبیل حسن در سال 2022 با حفظ […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حسن زاده موفق شد با حضور مشاور رکوردهای ایران در گینس رکورد یک پاکستانی به نام «سید» را بشکند. نبیل شکستن “حسن”.

اشکان دوشمن زیاری مشاور رکورد گینس ایرانیان پس از کسب این رکورد در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این آقای «سید» نبیل حسن در سال 2022 با حفظ 30 شماره توانست رکورد گینس را به نام خود ثبت کند و حالا آقای محمدرضا حسن زاده از ایران و شهر تبریز توانست رکورد خود را بشکند و تعداد اعداد و این رکورد را به 33 رقم برساند. بیشترین تعداد اعداد ذخیره شده در . چهار ثانیهنامیده می شود

وی در پاسخ به این سوال که مراحل ثبت رکورد در کتاب گینس چگونه است، افزود: در کتاب رکوردهای گینس شرایط برای همه باز است و هرکسی در هر کشوری می تواند رکورد ثبت کند. اما در کشور ما به دلیل تحریم های اعمال شده، شرایط کمی سخت شده است.

دوشن زیاری ادامه داد: 19 سال سابقه ثبت رکوردهای ایران در کتاب رکوردهای گینس را داریم و در 10 سال گذشته موفق به ثبت تعداد زیادی از رکوردهای ایران شده ایم. هموطنان ما رکورد اگر هر یک از هموطنان به گروه مشاوران ما مراجعه کنند، هر فرد استعدادی دارد. باشه سایت رکوردهای جهانی را به ما معرفی می کند، بررسی می کنیم که آیا شرایط ثبت رکورد را دارد یا خیر، مقدمات شروع شده و این فرد با گینس آشنا می شود. می تواند و درخواست رکورد به گینس ارسال می شود. پس از آن، گینس قوانین مربوطه را از طریق ایمیل یا تلفن ارسال می کند.

ثبت نام 6 ماه تا 1 سال طول می کشد و در نهایت با ارائه مدارک ثبت نام افراد ثبت و گواهی نامه آنها ارسال می شود.

محمدرضا حسن زاده فرزند جانباز هشت ساله دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: رکورد قبلی خادم حافظ 128 عدد در یک دقیقه بود که با موفقیت به آن دست یافت. مختلط به لطف این رکورد عنوان “مرد حافظه جهان” را به دست آوردم و اکنون رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده ام که در حال ذخیره 33 شماره است. چهار ثانیه بود

وی با هدف ثبت رکورد جدید افزود: سعی کردم دوباره خودم را به چالش بکشم و حافظه ام را محک بزنم و به همه ثابت کنم که تقویت حافظه امری اکتسابی است و به هیچ وجه فطری نیست.

حسن زاده ادامه داد: دوست دارم و تلاش می کنم در برنامه های آتی دانش آموزان ایرانی به افرادی تبدیل شوند که مشکل روحی نداشته باشند و هر کدام از آنها مرد حافظه باشند.

مرد حافظ جهان با اشاره به برخی از مشکلات و چالش های آن. بیانیه: یکی از چالش ها عدم همراهی با برخی مسئولان است. من آمادگی خود را برای برگزاری کلاس های تقویت حافظه رایگان اعلام می کنم اما برخی از مسئولان حتی برای تدریس سمینار رایگان در شهرستان مرا همراهی نمی کنند.

وی همچنین از مدیران و مقامات کسانی که از او حمایت می کنند، افزودند: اینجا لازم است می تواند من می دانم از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر کل و معاونین سازمان فنی و حرفه ای استان که ما را در انجام هر چه بهتر این مراسم حمایت کردند تقدیر و تشکر می کنم.

حسن زاده در پایان سخنان خود تاکید کرد: نوابغ به دنیا نمی آیند، با آموزش ساخته می شوند. من خودم به دلیل عدم تمرکز در مدرسه تقریباً اخراج شدم، اما با استاد مرتضی نصرت و استاد تونی آشنا شدم. بوزان سرنوشت زندگی مرا تغییر دادند و در نهایت باید بگویم از زحمات پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهران مهربانم که همیشه پشتیبان من بودند تشکر و قدردانی می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.