افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

جنایات اسرائیل در لبنان صفوف جبهه مقاومت را تقویت می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 372124
جنایات اسرائیل در لبنان صفوف جبهه مقاومت را تقویت می کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در ابتدای سخنرانی اصول خود اظهار داشت: قبل از شروع بحث لازم است به حادثه بسیار فجیعی که در لبنان و رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل رخ داده است اشاره شود. . وحشی گری و فراتر از معیارهای انسانی، بیایید عده ای بی گناه و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در ابتدای سخنرانی اصول خود اظهار داشت: قبل از شروع بحث لازم است به حادثه بسیار فجیعی که در لبنان و رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل رخ داده است اشاره شود. . وحشی گری و فراتر از معیارهای انسانی، بیایید عده ای بی گناه و مجاهدان عزیز حزب الله را که نور امت اسلامی هستند، محکوم کنیم.

وی بیان کرد: حوزه های علمیه، اعیان و اساتید به همراه سایر اقشار مردم با قربانیان این حوادث تلخ ابراز همبستگی می کنند و این فاجعه نشان دهنده عمق شرارت رژیم صهیونیستی است.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: امام خمینی (ره) با بینش الهی خود این روزها را به درستی تشخیص دادند که مبارزه با این رژیم متجاوز را یکی از آرمان های این انقلاب قرار دادند. در آن زمان هیچ کس درباره اسرائیل پیش بینی نمی کرد که چنین عملیات وحشیانه ای انجام شود. برای دادن انجام شد.

وی ادامه داد: البته این جنایات باعث تقویت صفوف جبهه مقاومت و امت اسلامی در برابر این رژیم می شود، چنانکه پس از این حادثه و از دست دادن نخبگانش شاهد اعتقاد و عزم راسخ برادران حزب الله برای مقابله با این رژیم هستیم. مردم لبنان که این مجاهد سرافراز روز به روز منسجم، متحد و قوی تر می شوند، همانطور که بعد از این اتفاقات اشاره شد، طوایف مختلف مردم لبنان نیز در مقابل اسرائیل اتحاد و انسجام قوی تری پیدا کرده اند و این انسجام باید با انسجام عمیق همراه باشد. و بیداری ریشه دار در تمام بدنه امت اسلامی وجود داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه کشورهای اسلامی به دلیل بی توجهی همچنان با این نظام روابط اقتصادی دارند و باید دست از این کار بردارند و ادغام شوند. امیدواریم به زودی چنین هدفی محقق شود و به فرموده مقام معظم رهبری مهم ترین همت پیامبر که تشکیل امت اسلامی است شکل بگیرد و امروز لازم است همه مسلمانان اعم از شیعه. و اهل سنت متحد می شوند و قدرت چشمگیر خود را به رخ مستکبران جهان می اندازند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.