افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

خیبر مغلوب تفکر حرفه ای تر تراکتور شد/باید ذهنیتمان را عوض کنیم!

  • کد خبر : 372116
خیبر مغلوب تفکر حرفه ای تر تراکتور شد/باید ذهنیتمان را عوض کنیم!

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان؛ رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تیم تراکتورسازی خوب است، پربازیکن است، مربی خوبی دارد و فوتبال باکلاسی هم به نمایش می گذارد. در گفتگوی من با اسکوچیچ، او اعتراف کرد که خیبر با کیفیت است. […]

به گزارش خبرنگار رکنا از لرستان؛ رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: تیم تراکتورسازی خوب است، پربازیکن است، مربی خوبی دارد و فوتبال باکلاسی هم به نمایش می گذارد. در گفتگوی من با اسکوچیچ، او اعتراف کرد که خیبر با کیفیت است.

وی ادامه داد: اما چیزی که امروز مرا آزار داد این است که باید ذهنیت خود را تغییر دهیم و باید ذهنیت برنده باشد.

مهاجری افزود: همچنین مقابل تیمی مثل تراکتورسازی چند موقعیت ایجاد کنیم؟ ما این کار را انجام دادیم و به خوبی رقیب را کنترل کردیم. اما گل نزدیم و به لطف موقعیت هایی که داشتیم، حریف موفق به گلزنی شد.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: این یک تجربه برای تیم ماست، باید روز به روز قوی تر شویم. تلاش بازیکنانم خوب بود و نمی توانم به جز روحیه آنها ایراد بگیرم.

وی گفت: خیبر با تفکر حرفه ای تر تراکتورسازی مغلوب شد. امیدوارم بازیکنانم باور داشته باشند که می توانند مقابل تیم های بزرگ فوتبال بازی کنند و پیروز شوند.

وی گفت: امروز غیبت هواداران به تیم ما لطمه زیادی زد. شما باید با فرهنگ باشید و اگر مشکلی پیش آمد باید به آن فرصت بدهید.

مهاجری گفت: از تیم داوری شکایت دارم. در بازی با سپاهان 8 دقیقه وقت اضافه بود و در آخرین ثانیه به گل رسیدیم. اگر در پایان یک بازی لیگ 3 دقیقه وقت اضافه اضافه کردند، از تیم VAR عذرخواهی می کنم، اما امروز که هر دو تیم همه تعویض های خود را انجام دادند، داور سه دقیقه وقت تلف شده گرفت.

وی گفت: لیگ برای ما ادامه دارد و می توان به آینده خیبر امیدوار بود. باید بیشتر تلاش کنیم که غافلگیر نشویم و اینطور شکست نخوریم. امیدوارم آخرین مورد سورپرایز ما باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.