افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

این ستاره های 50 ساله سینما هنوز جوان هستند / خودتان ببینید و قضاوت کنید!

  • کد خبر : 371994
این ستاره های 50 ساله سینما هنوز جوان هستند / خودتان ببینید و قضاوت کنید!

هنرمندان و بازیگران اغلب بیشتر از سایر اعضای جامعه مورد توجه قرار می گیرند و موفقیت های آنها می تواند احساس بهتری را برای جامعه برانگیزد. بازیگران زن ایرانی همیشه بیشتر مورد توجه بوده اند، به خصوص اگر بالای 50 سال سن داشته باشند. این بازیگران معمولا افراد بسیار توانمندی هستند که از دوران جوانی […]

هنرمندان و بازیگران اغلب بیشتر از سایر اعضای جامعه مورد توجه قرار می گیرند و موفقیت های آنها می تواند احساس بهتری را برای جامعه برانگیزد. بازیگران زن ایرانی همیشه بیشتر مورد توجه بوده اند، به خصوص اگر بالای 50 سال سن داشته باشند. این بازیگران معمولا افراد بسیار توانمندی هستند که از دوران جوانی در این عرصه خوش درخشیده اند.

بازیگران زن کشورمان، بازیگران زن میانسالی هستند که با وجود سن هنوز هم جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند. لیست بازیگران زن بالای 50 سال ایرانی که به تازگی به این سن رسیده اند را دنبال کنید.

مهتاب کرامتی متولد 1349 است.

مهتاب محترم او بازیگر سینمای ایران است که در ۴ مهر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد. این فیلم برنده سیمرغ بلورین بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد.

هادیه تهرانی، متولد 1351

هدیه تهران در 13 تیر 1351 در تهران به دنیا آمد. او همچنین فعالانه در زمینه عکاسی و تای چی چوان فعالیت دارد. وی برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است.

بازیگران 50 سال

لیلا حاتمی متولد 1351 است.

لیلا حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و عضو آکادمی اسکار متولد 18 مهر 1368 در تهران است. پدرش علی حاتمی کارگردان معروف سینمای ایران و مادرش زری خوشکام بازیگر بود.

بازیگران 50 سال

لادن مستوفی متولد 1351 است.

لادن مستوفی وی در سال 1351 در شهرستان تنکابن به دنیا آمد. تحصیلات دانشگاهی را نیمه تمام رها کرد و وارد عرصه بازیگری شد. در 22 سالگی در اولین فیلم خود به نام روز مردگان (1373) بازی کرد و پس از بازی در سریال دوران سرکشی و سریال پریا به شهرت رسید.

بازیگران 50 سال

ژاله صامتی متولد 1351 است.

بارانی از سکوت وی متولد 24 فروردین 1351، فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و فعالیت خود را از سال 1372 با نمایش در دت یعنی دختر آغاز کرد. او در فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی ایفای نقش کرد؟ (1394)، درخونگاه (1397) و سرهنگ ثریا (1401) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده اند. او همچنین برای سریال درخونگاه و زیرکخی (1399-1403) برنده جایزه حافظ شد.

بازیگران 50 سال

لعیا زنگنه متولد 1344 است.

لعیا زنگنه وی متولد 10 اسفند 1344 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. زنگنه بازی در نمایش های حرفه ای را از سال 1370 و در سال 1378 در سینما با راز مینا کاری ساخته عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر تهران است و دوره آموزشی نقاشی را نیز گذرانده است.

لعیا زنگنه

شقایق فراهانی ۱۳۵۱

شقایق فراهانی وی متولد 11 مرداد 1351 در فیلم های سینماگران مشهوری چون داریوش مهرجویی، ایرج قدری، بهرام بیضایی و مسعود کیمیایی بازی کرده است. شقایق فراهانی دختر بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم نیا و خواهر بزرگتر گلشیفته فراهانی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده و آهنگساز است.

بازیگران 50 سال

فلور نظری در سال 1347 به دنیا آمد.

فلور نظری وی متولد 1 بهمن 1347 بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی علاوه بر لیسانس مدیریت و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره دوره های آموزشی بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است.

بازیگران 50 سال

ویشکا آسایش متولد 1351 است.

ویشکا آسایش (زاده ۲۵ آبان ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او خواهرزاده مازیار پرتو (فیلمساز ایرانی) و نوه شین پرتو (نویسنده و شاعر) است. او دارای مدرک طراحی صحنه از انگلستان است. ویشکا آسایش با بازی در نقش قطم در سریال امام علی (ع) به شهرت رسید.

بازیگران 50 سال

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.