افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حدادی: پرسپولیس شفاف ترین نهاد فوتبال است

  • کد خبر : 371991
حدادی: پرسپولیس شفاف ترین نهاد فوتبال است

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه ما شفاف ترین نهاد فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که در سامانه کدال رخ می دهد بلافاصله منتشر می کنیم. به گزارش ایسنا، جلسه هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس امشب (یکشنبه) برگزار شد. پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس تصمیم هیات […]

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه ما شفاف ترین نهاد فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که در سامانه کدال رخ می دهد بلافاصله منتشر می کنیم.

به گزارش ایسنا، جلسه هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس امشب (یکشنبه) برگزار شد. پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس تصمیم هیات مدیره، رضا درویش تا دو سال دیگر مدیرعامل این باشگاه خواهد بود. من در معاونت اقتصادی باشگاه کار می کنم. افزایش سرمایه در ماه های آینده انجام خواهد شد. 6 کمیته زیر نظر هیات مدیره تشکیل شد، کمیته های حقوقی و اقتصادی وظایف مهمی دارند و پرونده های باقی مانده از سال های اخیر باید بررسی شود. آقای درویش نیز به عنوان سخنگوی باشگاه انتخاب شد.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس افزود: باشگاه ما شفاف ترین نهاد فوتبال است، هر اتفاق حقوقی و مالی که بیفتد بلافاصله در سامانه کدال منتشر می کنیم.

حدادی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص توضیح درآمدزایی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به محدودیت هایی که داریم در حال حاضر تبلیغات روی لباس تنها منبع درآمد ماست و بحث تبلیغات محیطی چیزی است. با سازمان لیگ اختلاف داریم و بارها با سازمان لیگ تماس گرفته ایم. متاسفانه پاسخ روشنی به ما نداده اند. ما حق خود را از هر شخص حقیقی و حقوقی خواهیم گرفت. باید ارقام درآمدی سامانه کدال را اعلام کنیم. ما همچنین از بحث برند درآمد کسب کردیم.

وی در پایان با اشاره به مطالبه باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: می خواهیم از فوتبال پایه کسب درآمد کنیم. باشگاه پرسپولیس هم اکنون خصوصی است. ما سه میلیون و پانصد هزار دلار از AFC می خواهیم و امیدواریم بتوانیم آن را بگیریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.