افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

عکس همسر زیبای علی صادقی و دختر دوست داشتنی اش! + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 371982
عکس همسر زیبای علی صادقی و دختر دوست داشتنی اش! + عکس و بیوگرافی

تاریخ تولد: 23 آذر 1359، تهران، شمیرانات محل زندگی: تهران ملیت: ایرانی حرفه: بازیگر با تحریم می‌توان زنده ماند، اما پیشرفت نمی‌کند! مطالب پیشنهادی yektanet-logo-sign سالهای فعالیت: 1370 تا کنون مدرک تحصیلی: فوق لیسانس کامپیوتر. علی صادقی (زاده ۲۳ آذر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. علی صادقی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر […]

تاریخ تولد: 23 آذر 1359، تهران، شمیرانات

محل زندگی: تهران

ملیت: ایرانی

حرفه: بازیگر

با تحریم می‌توان زنده ماند، اما پیشرفت نمی‌کند!

مطالب پیشنهادی

yektanet-logo-sign

سالهای فعالیت: 1370 تا کنون

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس کامپیوتر.

علی صادقی (زاده ۲۳ آذر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. علی صادقی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است. پدرش نجار و مادرش خانه دار است. او یک خواهر کوچکتر و یک برادر بزرگتر دارد.

علی صادقی بازیگری را از سال ۱۳۷۰ در سن ۱۱ سالگی آغاز کرد. امیر سماواتی او را برای بازی در سریال آفتاب علم تاب انتخاب کرد و به طور اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد. علی صادقی فعالیت حرفه ای خود را با بازی در سریال «بهترین تابستان من» به کارگردانی علی بهادر آغاز کرد.

علی صادقی چند سال بعد و با همکاری رضا عطاران در سریال های «کوچه اکاکیا»، «خانه به دوش»، «متهم فرار کرد» و «بزنگاه»، «سه در چهار»، «نقطه روی خط» خوش نشین ها، «زن بابا»، «مشکلات والدین»، «اردوگاه اقامتی»، «پشت کنکور»، «زندگی روی خنده» به اوج خود رسید.

صادقی علاوه بر بازیگری، یک فروشگاه کامپیوتر و دو سوپرمارکت نیز دارد. علی صادقی خیلی موسیقی و نوازندگی را دوست دارد و موسیقی گوش دادن را دوست دارد. علی صادقی ورزش هایی مانند شنا، اسکی و اتومبیل رانی را دوست دارد. او هرگز به فوتبال و بدنسازی علاقه نداشته است. وقتی بچه بود عاشق کارتون های قدیمی مثل بن و سباستین و… بود. او علاقه زیادی به سفر دارد و عاشق شهر شیراز و جزیره کیش است.

علی صادقی

علی صادقی و همسر و دخترش

علی صادقی سال هاست ازدواج کرده و مدتی است ازدواج کرده است، شایعاتی مبنی بر ازدواج او با ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه شنیده می شد اما صحت ندارد.

این عکس چهره همسرش نیست.

علی صادقی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.