افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

گاریدو عملکرد قابل قبولی داشته است: خط حمله پرسپولیس سمی تر می شود – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 371975
گاریدو عملکرد قابل قبولی داشته است: خط حمله پرسپولیس سمی تر می شود – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به آینده سرخ پوشان زیر نظر سرمربی اسپانیایی، گفت: پرسپولیس در هر بازی بهتر از بازی قبلی بوده که نشان از پیشرفت این تیم در لیگ برتر دارد. تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم روز جمعه سی ام شهریور در پنجمین روز لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند […]

این کارشناس فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به آینده سرخ پوشان زیر نظر سرمربی اسپانیایی، گفت: پرسپولیس در هر بازی بهتر از بازی قبلی بوده که نشان از پیشرفت این تیم در لیگ برتر دارد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم روز جمعه سی ام شهریور در پنجمین روز لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پیش از دیدار حساس با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» به پایان رسید. دیدار هفته ششم مقابل استقلال با پیروزی به مصاف حریف سنتی خود می رود.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این بازی اظهار داشت: هرچه هفته به هفته پیش می رویم پرسپولیس روانتر بازی می کند و بازیکنان این تیم با برنامه در زمین حاضر می شوند. به نظر من گاریدو در دوران سرمربیگری پرسپولیس توانسته شناخت کافی از فوتبال و بازیکنان ایران به دست بیاورد و همچنین ارتباط خوبی با هواداران برقرار کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس قبل از دیدار با آلومینیوم در الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا حضور داشت و به نظر من یکی از بهترین بازی های ترکیبی پرسپولیس در سال های اخیر را شاهد بودیم و نفراتی که در این رقابت ها حضور داشتند. بازیکنان تیم می دانستند چگونه شایستگی های خود را نشان دهند و شاید اگر در ضربات پایانی کمی دقت می کردند می توانستیم الاهلی را شکست دهیم. بازیکنان الاهلی خیلی زود از ناهماهنگی اولیه خط دفاعی پرسپولیس استفاده کردند. و موفق به زدن گل شد.

کلهر تصریح کرد: موضوعی که اکنون مهم خواهد بود این است که شرایط پرسپولیس عادی است و گاریدو و دستیارانش تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و پرسپولیس با بازیکنانی که در اختیار دارد توانسته نتایج خوبی کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازیکنانی که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده است، گفت: بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده بسیار بهتر از بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده اند. در دروازه الکسیس گاندوز الجزایری توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و پرسپولیس در تمامی زمینه ها بازیکنان شایسته ای دارد. در صورت ادامه این روند خوب پرسپولیس، این تیم می تواند بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند و مقابل تیم های قدرتمند عربی در لیگ برتر آسیا نتایج خوبی کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناهماهنگی هایی در بازیکنان پرسپولیس وجود دارد که امیدوارم این ناهماهنگی ها برطرف شود تا هواداران عملکرد بهتری را از تیم خود ببینند. اینکه بازیکنی مثل علی علیپور به روزهای خوب خود بازگشته است، نکته مثبتی در پرسپولیس است که زهر خط حمله این تیم را نشان خواهد داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)