افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اسکوچیچ: خیبر واقعا تیم خوبی است/ مقابل حریفی «گردن سخت» بازی می کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371973
اسکوچیچ: خیبر واقعا تیم خوبی است/ مقابل حریفی «گردن سخت» بازی می کنیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، لایروبی اسکوچیچ وی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل خیبر گفت: به خاطر بازی و بردی که به دست آوردیم تبریک می گویم. هفته بسیار سخت و فشرده ای را بعد از بازی های آسیایی سپری کردیم و امروز مقابل حریفی بسیار «قوی» و «گردن سخت» قرار گرفتیم. […]

به گزارش خبرنگار مهر، لایروبی اسکوچیچ وی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل خیبر گفت: به خاطر بازی و بردی که به دست آوردیم تبریک می گویم. هفته بسیار سخت و فشرده ای را بعد از بازی های آسیایی سپری کردیم و امروز مقابل حریفی بسیار «قوی» و «گردن سخت» قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: تیم خیبر واقعا تیم خوبی بود و به مربی این تیم آقای مهاجری تبریک می گویم که این تیم قدرتمند و پویا را ساخت.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: در ابتدای بازی با سیستمی مشابه بازی قبل شروع کردیم اما دیدیم با اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و گرفتن توپ از پشت سر ما. هافبک ها، ما در حال از دست دادن کنترل بازی هستیم، بنابراین در نیمه دوم روش خود را تغییر دادیم و با چهار هافبک بازی کردیم. این تغییر باعث شد تا تیم نفس بکشد و توانستیم نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و در نهایت به سود خود تمام کنیم.

اسکوچیچ وی افزود: خیبر هم تیمی خوبی بود که توانست موقعیت های زیادی مقابل دروازه ما ایجاد کند اما مهم این بود که توانستیم یک پیروزی ارزشمند کسب کنیم. همانطور که گفتم هفته بسیار سختی بود، پرواز زیادی داشتیم و مقابل یک تیم بسیار خوب، پویا و بسیار پرتلاش بازی کردیم.

وی گفت: زمین کیفیت خوبی نداشت و دفاع را سخت می کرد، بنابراین باید ساده و با کمترین ریسک بازی می کردیم تا دچار مشکل نشویم.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.