افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مدیران سعی می کنند نکونام را حذف کنند

  • کد خبر : 371965
مدیران سعی می کنند نکونام را حذف کنند

آفتاب نیوز: شاهین بیانی درباره حواشی ایجاد شده در 24 ساعت گذشته و مصاحبه هایی که داود حق دوست و جواد نکونام انجام دادند، گفت: فکر می کنم استقلال به خود آسیب می زند و این بدترین وضعیت ممکن قبل از دربی است. فکر می کنم نیازی به این همه مصاحبه نیست و اگر قرار […]

آفتاب نیوز:

شاهین بیانی درباره حواشی ایجاد شده در 24 ساعت گذشته و مصاحبه هایی که داود حق دوست و جواد نکونام انجام دادند، گفت: فکر می کنم استقلال به خود آسیب می زند و این بدترین وضعیت ممکن قبل از دربی است. فکر می کنم نیازی به این همه مصاحبه نیست و اگر قرار است مدیران استقلال تصمیم بگیرند نکونام را کنار بگذارند، این همه صحبت و مصاحبه به چه دردی می خورد؟ استقلال روز چهارشنبه باید در دیداری مهم به مصاف پرسپولیس برود و اتفاقات اخیر واقعا عجیب و غم انگیز است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال فصل گذشته از هفته اول تا پایان با چنین شرایطی مواجه شد و در نهایت قهرمانی را از دست داد اما این بار فکر می کنم خیلی چیزها زودتر مشخص می شود. فکر می کنم مدیران استقلال در تلاش هستند نکونام را حذف کنند و اگر می خواهند این تصمیم را بگیرند چرا قبل از شروع فصل سرمربی تیم را عوض نکردند؟ اگر قرار باشد مربی را اخراج کنند به عواقب آن فکر کرده اند؟

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: اگر استقلالی ها با حذف نکونام به سراغ مربی خارجی بروند قطعا لیگ امسال را از دست خواهند داد چرا که مربی خارجی برای اطلاع از شرایط استقلال و فوتبال ایران به زمان نسبتا طولانی نیاز دارد. در حال حاضر شرایط باشگاه استقلال به گونه ای است که فکر می کنم بعد از دربی خیلی چیزها مشخص شود. فکر می کنم این وضعیتی که از فصل گذشته ایجاد شده است، ادامه خواهد داشت. قبل از یک بازی مهم مثل دربی یکی از مدیران باشگاه علیه نکونام صحبت می کند و مربی بلافاصله جواب می دهد، واقعا خوب نیست و نمی دانم چرا به فکر هواداران نیستند.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پرسپولیس آرام است و نتیجه می گیرد اما استقلال در حاشیه است. این دیدار برای هواداران استقلال بسیار مهم است و بازیکنان و کادر فنی باید برای کسب نتیجه در دربی متحد باشند. بعد از دربی هر اتفاقی بیفتد و استقلال نباید بازنده این دیدار مهم باشد. اگر قرار است مدیریت یا کادر فنی حرفی بزنند، همه چیز را باید به بعد از بازی موکول کرد. فکر می کنم بعد از این مسابقه خیلی چیزها مشخص می شود اما اگر مدیریت باشگاه می خواهد نکونام را ترک کند باید قبل از شروع فصل این کار انجام می شد. تغییر مربی در این شرایط ریسک بزرگی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.