افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ بدون آمریکا، شما در 24 ساعت نابود خواهید شد

  • کد خبر : 371950
هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ بدون آمریکا، شما در 24 ساعت نابود خواهید شد

سردار شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت از این رژیم غاصب بردارد اسرائیل 24 ساعت هم دوام نخواهد آورد و نابود خواهد شد. سردار شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت از این رژیم […]

سردار شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت از این رژیم غاصب بردارد اسرائیل 24 ساعت هم دوام نخواهد آورد و نابود خواهد شد.

سردار شکارچی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت از این رژیم غاصب بردارد اسرائیل 24 ساعت هم دوام نخواهد آورد و نابود خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بعدازظهر شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «یاد یاران» در باغ موزه دفاع مقدس قم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران . وی در سال 57 گفت: «دشمنان از همان روزهای اول پیروزی انقلاب، توطئه های خود را علیه کشور ما آغاز کردند و شرارت های بسیاری را در شهرهای مختلف آغاز کردند.

وی افزود: وقتی دشمنان از این اقدامات نتیجه نگرفتند، جنگ بین المللی را علیه کشور ما آغاز کردند. حدود 39 کشور به حمله رژیم بعث به ایران کمک کردند، در حالی که ایران هیچ حامی نداشت و جنگ را فقط با ایمان و فداکاری قلبی ادامه داد.

شکارچی به نقش ایمان در جنگ اشاره و تصریح کرد: وقتی ملاک عمل در جنگ ایمان قلبی و ایثار باشد، جنگ تبدیل به دفاع مقدس می شود و خداوند به یاری ملت می آید.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح بر شرایط نابرابر جنگ ایران با دشمنان تاکید کرد و گفت: کشور ما در جنگی نابرابر با همه شرک و کفر قرار داشت. اگر همه معادلات را کنار هم بگذاریم صدام می توانست در همان هفته ای که تعیین کرده بود ایران را تصرف کند، اما رزمندگان ما با تمام توان به مقابله با دشمن پرداختند.

وی به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: پس از آزادسازی خرمشهر مجازات متجاوزان در دستور کار رزمندگان قرار گرفت. ایران در حالی که تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و نظامی بود، توانست به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شود و این به معنای بزرگترین مجازات برای دشمنان اسلام است که حاصل تلاش نیروهای انقلابی است.

شکارچی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که باید خودکفا باشیم و از خودمان دفاع کنیم. خلاقیت و نوآوری در سخت ترین کارهای فنی و مهندسی آن زمان شکل گرفت و ایران توانست با تولید علم و نوآوری مشکلات خود را حل کند.

وی به عملیات خیبر اشاره کرد و گفت: در این عملیات رزمندگان اسلام با ایمان به خدا و بدون تجهیزات اولیه توانستند از اروندرود عبور کرده و به پیروزی بزرگی دست یابند.

شکارچی همچنین به کمبود تجهیزات نظامی در آن زمان اشاره کرد و گفت: در جنگ تحمیلی حتی سلاح کافی برای مقابله با تانک های دشمن در اختیار نداشتیم و فقط با موشک آرپی جی 7 برخورد کردیم.

وی افزود: امروز ایران با تجهیزات 100 درصد ایرانی اعم از ناوهای جنگی، پهپادها و زیردریایی ها به یک ابرقدرت منطقه ای تبدیل شده است که هیچکس جرات تهدید آن را ندارد.

سخنگوی ارشد ارتش با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: اگر آمریکا دست از حمایت از این رژیم غاصب بردارد، اسرائیل حتی 24 ساعت دوام نخواهد آورد و نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه جنگ امروز بین رژیم صهیونیستی و جبهه مقاومت نیست، تصریح کرد: جنگ امروز، جنگ جهان استکبار با مجاهدان جبهه مقاومت است. در واقع امروز همه کفرها بر خلاف اسلام است.

شکارچی افزود: این تحرکات جنون آمیز که علیه ملت های مظلوم و بی دفاع فلسطین و لبنان در حال انجام است، آخرین تلاش رژیم صهیونیستی و دژخیمان آن است، در حالی که این اقتدار نیست و به معنای در خطر سقوط و سقوط دشمن است. خدایا قطعا محقق خواهد شد.

وی نسبت به تلاش دشمنان برای انحراف نسل جوان هشدار داد و گفت: دشمنان برای دور نگه داشتن جوانان از مسیر انقلاب اسلامی به طور جدی برنامه ریزی می کنند و باید به وعده های الهی ایمان داشته باشیم و پیروزی نهایی را تضمین کنیم. متعلق به مؤمنان است

شکارچی در پایان با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه «یاد یاران» گفت: این نمایشگاه فرصتی برای مرور افتخارات و سختی هایی است که با تلاش و جانفشانی رزمندگان به دست آمده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.