افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

احتمال رشد قیمت سولانا زیاد است! تحلیلگران می گویند

  • کد خبر : 371940
احتمال رشد قیمت سولانا زیاد است! تحلیلگران می گویند

معامله گران برجسته ارزهای دیجیتال معتقدند که حفظ یکی از پشتیبانی های کلیدی در نمودار سولانا باعث شده چشم انداز صعودی این ارز دیجیتال باقی بماند. برخی معتقدند که این حمایت مهم، سکوی پرتاب برای یک جهش صعودی قابل توجه در آینده نزدیک. به گزارش اسمارتک نیوز، سولانا برای هفته ها بوده است پشتیبانی کلیدی […]

معامله گران برجسته ارزهای دیجیتال معتقدند که حفظ یکی از پشتیبانی های کلیدی در نمودار سولانا باعث شده چشم انداز صعودی این ارز دیجیتال باقی بماند. برخی معتقدند که این حمایت مهم، سکوی پرتاب برای یک جهش صعودی قابل توجه در آینده نزدیک.

به گزارش اسمارتک نیوز، سولانا برای هفته ها بوده است پشتیبانی کلیدی 120 دلاری او معتقد است که همراه با افزایش فعالیت‌ها در بلاک چین، این ارز دیجیتال می‌تواند زمینه را برای رشد بیشتر قیمت فراهم کند.

چشم انداز قیمت سولانا همچنان بالاست

پیتر برانت، یک معامله گر با تجربه و برجسته در بازار کریپتو یک توییت وی با اشاره به نوسانات قیمت سولانا در یک مستطیل که ضلع پایین آن مطابق با حمایت ۱۲۰ دلاری است که از ابتدای آوریل برقرار است، نوشت:

به نظر می رسد قیمت سولانا حمایت 120 دلاری خود را حفظ کرده است. این مستطیل می تواند زمینه را برای رشد قابل توجه قیمت فراهم کند.

نمودار فریم زمانی 1 روز سولانا - منبع: پیتر برانت
نمودار فریم زمانی 1 روز سولانا – منبع: پیتر برانت

معامله گر دیگری به نام TraderKoz نیز به این حمایت اشاره کرده و می گوید سولانا در هفته های اخیر 3 بار پشتیبانی 120 دلاری را با موفقیت آزمایش کرده است که نشان دهنده اهمیت این سطح برای خریداران است. به گفته این معامله گر، کسانی که به دنبال خرید سولانا هستند باید منتظر آزمایش مجدد بین 135 تا 140 دلار باشند.

توییت تریدر کازتوییت تریدر کاز
منبع: X

در حال حاضر سولانا از نظر ارزش بازار در بین ده ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارد و بیشترین رشد را در هفته گذشته با 8.82 درصد تجربه کرده است. در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال در حدود 145 دلار معامله می شود و به نظر می رسد که حرکت صعودی و حمله خود را گسترش دهد. هدف 160 دلار آماده است

به نظر می رسد معامله گران بازار آتی نیز دیدگاه مثبتی نسبت به سولانا دارند. بر اساس داده‌های وب‌سایت CoinGlass، سود آزاد سولانا، شاخصی که ارزش تمام قراردادهای آتی باز را در صرافی‌ها دنبال می‌کند، در سه روز گذشته ۱۲.۵ درصد افزایش یافت و به ۲.۳۴ میلیارد دلار رسید.

سود آزاد آتی سولانا - منبع: Coinglassسود آزاد آتی سولانا - منبع: Coinglass
سود باز آتی Solana – منبع: Coinglass

بر اساس داده های وب سایت دفی لاماکل ارزش قفل شده سولانا از اواخر اوت کاهش یافته است. با این حال، طی سه روز گذشته، این پارامتر از 4.66 میلیارد دلار در 18 سپتامبر به 5.15 میلیارد دلار در 20 سپتامبر افزایش یافته است.

داده‌های داشبورد وب‌سایت Dune Analytics نیز نشان می‌دهد که تراکنش‌های روزانه در بلاک چین سولانا از 4630 در اواسط آگوست به 8023 در 19 سپتامبر افزایش یافته است.

معاملات روزانه سولانا - منبع: Dune Analyticsمعاملات روزانه سولانا - منبع: Dune Analytics
معاملات روزانه سولانا – منبع: Dune Analytics

افزایش ارزش K locked و تعداد چنین تراکنش های سولانا نشان دهنده رشد فعالیت شبکه و پذیرش آن است. تعامل بیشتر کاربر با این بلاک چین بدون شک منجر به افزایش تقاضا برای توکن Solana می شود و می تواند قیمت آن را افزایش دهد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-22 21:00:31

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.