افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بلومبرگ درباره آینده تاریک بزرگترین اقتصاد اروپا هشدار داد

  • کد خبر : 371930
بلومبرگ درباره آینده تاریک بزرگترین اقتصاد اروپا هشدار داد

بلومبرگ نیوز در گزارشی در روز جمعه هشدار داد که اقتصاد آلمان در دو سال گذشته منقبض شده است و تا پایان سال راکد خواهد ماند، زیرا همچنان به مبارزه با آشفتگی اقتصادی ادامه می دهد. بر اساس یک نظرسنجی شبکه، بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا در سه ماه منتهی به سپتامبر منقبض شد و کاهشی […]

بلومبرگ نیوز در گزارشی در روز جمعه هشدار داد که اقتصاد آلمان در دو سال گذشته منقبض شده است و تا پایان سال راکد خواهد ماند، زیرا همچنان به مبارزه با آشفتگی اقتصادی ادامه می دهد.

بر اساس یک نظرسنجی شبکه، بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا در سه ماه منتهی به سپتامبر منقبض شد و کاهشی عمیق‌تر از حد انتظار را نشان داد.

اقتصاددانان در حال حاضر شروع به کاهش پیش‌بینی‌های خود برای سال جاری کرده‌اند و برخی اکنون یک رکود طولانی‌مدت یا حتی یک رکود دیگر را پیش‌بینی می‌کنند.

مارتین بلشف، تحلیلگر FrontierView به بلومبرگ گفت: «در حالی که ما انتظار داریم که بازار در اواخر سال 2024 و تا سال 2025 بهبودی ملایمی را تجربه کند، بیشتر آن دوره‌ای خواهد بود و ریسک‌های نزولی بالا هستند».

او هشدار داد که بخش بی‌ثباتی خودرو فشار نزولی بر رشد اقتصادی را تشدید خواهد کرد، زیرا چهار خودروساز برتر آلمان شاهد کاهش فروش دو رقمی بوده‌اند.

بانک مرکزی آلمان (بوندس‌بانک) نیز روز پنجشنبه در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که اقتصاد این کشور در حال حاضر ممکن است در رکود باشد.

بر اساس گزارش Bundesbank، تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور پس از کاهش 0.1 درصدی در سه ماهه دوم سال جاری، «ممکن است در سه ماهه سوم دوباره تثبیت شود یا اندکی کاهش یابد».

بر اساس اطلاعات نهایی منتشر شده توسط اداره آمار فدرال آلمان در 27 اوت، این کشور یک گام به عقب برداشت و تولید ناخالص داخلی آن در سه ماهه دوم سال 2024 0.1 درصد کاهش یافت.

گزارش ها نشان می دهد که انقباض اقتصاد آلمان عمدتاً به دلیل کاهش مصرف و سرمایه گذاری خانوارها است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.