افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

غفاری: پیشنهاد ما برای دربی 8 هزار بلیت و شاید کمتر است – خبر سه – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 371858
غفاری: پیشنهاد ما برای دربی 8 هزار بلیت و شاید کمتر است – خبر سه – پرسپولیس نیوز

رئیس اداره فوتبال استان مرکزی درباره بلیت فروشی دربی تهران توضیحاتی ارائه کرد. محمدرضا غفاری در خصوص برگزاری دربی تهران در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک و توزیع تماشاگران در این ورزشگاه 12 هزار نفری گفت: امروز به اتفاق مسئولان ویژه استقرار را انجام دادیم. واحد “. قرار است هواداران استقلال پشت نیمکت خود […]

رئیس اداره فوتبال استان مرکزی درباره بلیت فروشی دربی تهران توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا غفاری در خصوص برگزاری دربی تهران در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک و توزیع تماشاگران در این ورزشگاه 12 هزار نفری گفت: امروز به اتفاق مسئولان ویژه استقرار را انجام دادیم. واحد “. قرار است هواداران استقلال پشت نیمکت خود بنشینند و یک طرف ورزشگاه را پر کنند. هواداران پرسپولیس هم باید از پشت نیمکت حضور داشته باشند. مثل کاری که در ورزشگاه آزادی انجام شد. فردا در جلسه ای که نماینده سازمان لیگ نیز حضور خواهد داشت، تقسیم بندی مخاطبان مشخص می شود.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی درباره تعداد بلیت های فروخته شده گفت: استقلال به دلیل اینکه میزبان است سامانه بلیت فروشی را باز می کند. در جلسه فردا تعداد بلیت ها و توزیع آنها اعلام می شود.

وی در خصوص اینکه 8 هزار بلیت این دیدار به فروش می رسد، گفت: این صحبت اولیه است و فردا تعداد دقیق آن مشخص می شود. فردا با هماهنگی سازمان لیگ و نیروی انتظامی به دلیل وضعیت فیزیکی ورزشگاه ممکن است بلیت فروشی کاهش یابد.

غفاری در خصوص اینکه آیا مکانی برای حضور بانوان وجود دارد، گفت: باید ببینند که آیا در این جایگاه برای بانوان جایگاهی وجود دارد و همچنین درهای خاصی برای آنها وجود دارد یا خیر، در جلسه فردا درباره همه این موارد تصمیم گیری می شود.

وی در خصوص اینکه آیا می توان برای افزایش بلیت فروشی تا حداکثر ظرفیت ورزشگاه تصمیم گیری کرد، گفت: تجربه می گوید بهتر است هرگز از حداکثر ظرفیت استفاده نکنیم مگر اینکه ورزشگاه خیلی بزرگ باشد. همه ما از وضعیت ورزشگاه اطلاع داریم. این ورزشگاه به معنای واقعی 12 هزار نفر ظرفیت دارد و کمتر از این مقدار است. پیشنهاد ما 8000 بلیت بود و اگر کمتر باشد بهتر است. باید ببینیم در جلسه فردا چه تصمیمی گرفته می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)