افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ظهور گروه صنعتی انتخاب شده برای ورود به بازار موبایل ایران

  • کد خبر : 371855
ظهور گروه صنعتی انتخاب شده برای ورود به بازار موبایل ایران

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در حوزه خدمات دیجیتال، هلدینگ خدمات چیدمان باید به عنوان حامی مناسب برای تمامی واردکنندگان کوچک که نیاز به ارائه خدمات و پشتیبانی کافی به مشتریان خود دارند، عمل کند. انتخاب خدمات این است که این پشتیبانی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهید. کنگره موبایل ایران […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در حوزه خدمات دیجیتال، هلدینگ خدمات چیدمان باید به عنوان حامی مناسب برای تمامی واردکنندگان کوچک که نیاز به ارائه خدمات و پشتیبانی کافی به مشتریان خود دارند، عمل کند.

انتخاب خدمات این است که این پشتیبانی را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهید.

کنگره موبایل ایران به عنوان تنها رویداد اکوسیستم موبایل کشور با هدف گردهمایی تمامی فعالان این عرصه، فرصتی برای بازتعریف اهداف و برنامه های توسعه اقتصاد دیجیتال کشور است.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در حاشیه این کنگره مهدی خادمی مدیر خدمات دیجیتال سلکت سرویس به بیان مزایا و قابلیت های انتخاب سرویس در حوزه خدمات موبایلی پرداخت.

مدیر خدمات دیجیتال سلکت سرویس با اشاره به مزیت های رقابتی این گروه در حوزه خدمات دیجیتال تصریح کرد: اعتماد به برند انتخاب و کیفیت خدمات و پشتیبانی آن از مهمترین مزیت های ما نسبت به رقبای خود است.

وی افزود: دسترسی، استفاده از قطعات یدکی اورجینال و ارائه خدمات تعمیر یک ماهه برای محصولات تعمیر شده توسط سلکت سرویس تنها بخشی از مزیت هایی است که انتخاب سرویس را نسبت به سایر اپراتورهای این حوزه در کشور متمایز می کند.

خادمی در ادامه با اشاره به خدمات گارانتی ویژه گوشی های موبایل که توسط انتخاب سرویس ارائه می شود، خاطرنشان کرد: در صورتی که گوشی های تلفن همراه مشمول گارانتی انتخاب سرویس باشند، عموماً گارانتی آن ها به دلیل آسیب دیدگی یا آسیب آب باطل نمی شود که این خدمات ارزشمندی برای مشتریان است. مشتریان

وی افزود: علاوه بر این تلاش می کنیم خدمات بیمه ای را به مدت دو تا سه ماه به صورت رایگان به مشتریان ارائه دهیم.

مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس درباره پشتیبانی ملی 24 ساعته این مجموعه گفت: مرکز خدمات مشتریان با پشتیبانی 24 ساعته این امکان را به مشتریان داده است که در هر زمان درخواست خدمات خود را ثبت و پیگیری کنند. . به محض اینکه سرویس انتخابی درخواست را بپذیرد، مشتری ظرف چند ساعت پاسخ یا خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهد کرد.

وی در خصوص چشم انداز و اشتغال زایی این مجموعه اظهار داشت: در حال حاضر حدود 20 نفر در این مرکز مشغول به کار هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده این تعداد به بیش از سه هزار تکنسین افزایش می یابد.

خادمی اضافه کرد: چشم انداز انتخاب سرویس در حوزه خدمات موبایل، رسیدن به جایگاه سه شرکت برتر خدمات موبایل در ایران است.

وی به افتتاح دفتر خدمات همراه اول عشات سرویس در اصفهان اشاره کرد و گفت: در راستای استراتژی گروه اشت برای تکمیل زنجیره جامع خدمات، مجموعه ای از خدمات دیجیتالی راه اندازی شده است تا بخشی از آن سرویس تلفن همراه باشد.

مدیر خدمات دیجیتالی سلکت سرویس، دسترسی به مشتریان و ارائه خدمات تخصصی را از دیگر اهداف افتتاح این شعبه دانست و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، تعداد دفاتر خدمات سیار سلکت سرویس در پایان سال 2027 به 400 دفتر خواهد رسید. .

خادمی درباره درخواست خدمات تلفن همراه غیرحضوری گفت: مشتریان می توانند با شماره تلفن رایگان 1699 تماس گرفته و از تکنسین های ما بخواهند موبایل را تحویل بگیرند و آن را به آدرس خود تحویل دهند؛ این نیز اقدام جدیدی نسبت به رقبای برتر برای ارائه خدمات در این حوزه است. .

اصفهان/بهمن راعی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.