افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

آستین و گالانت در مورد تحولات منطقه مشورت می کنند

  • کد خبر : 371831
آستین و گالانت در مورد تحولات منطقه مشورت می کنند

وزیر دفاع آمریکا در تماسی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از امنیت آمریکایی ها در منطقه، راه حل دیپلماتیک میان حزب الله و رژیم اشغالگر را برای بازگشت آواره صهیونیست ها به مناطق شمالی ضروری دانست. از سرزمین های اشغالی به گزارش ایسنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با […]

وزیر دفاع آمریکا در تماسی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از امنیت آمریکایی ها در منطقه، راه حل دیپلماتیک میان حزب الله و رژیم اشغالگر را برای بازگشت آواره صهیونیست ها به مناطق شمالی ضروری دانست. از سرزمین های اشغالی

به گزارش ایسنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر لزوم بررسی راه حل دیپلماتیک برای بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به مناطق شمالی سرزمین های اشغالی در مرز با لبنان تاکید کرد. و او گفت که واشنگتن نگران وضعیت امنیتی شهروندان خود در منطقه است.

پاتریک رایدر، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای که در وب‌سایت این وزارتخانه منتشر شد، گفت: در پی حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مناطق شمالی اسرائیل، لوید آستین دیروز با وزیر دفاع (جنگ) اسرائیل گفت‌وگو کرد.

در این تماس، آستین در مورد سلامت و ایمنی شهروندان آمریکایی در منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت که ایالات متحده از آنچه او “حق دفاع از خود” اسرائیل خواند، حمایت می کند.

وی همچنین تاکید کرد: برای بازگشت شهروندان صهیونیستی به مناطق شمالی در مرز با لبنان، دستیابی طرفین به راه حل دیپلماتیک بسیار مهم است.

روز سه‌شنبه، چندین هزار پیجر در لبنان منفجر شد که منجر به کشته شدن حداقل 12 نفر و زخمی شدن بیش از 2800 نفر شد. سپس در روز چهارشنبه در موج دیگری از این انفجارها، وسایل بی سیم مورد استفاده اعضای حزب الله منفجر شد که این بار 25 کشته و بیش از 600 زخمی برجای گذاشت.

علاوه بر این، حزب الله لبنان روز جمعه اعلام کرد که در حمله هوایی اسرائیل در خارج از بیروت 16 نفر از جمله ابراهیم عقیل، فرمانده ارشد حزب الله، به شهادت رسیدند. این حمله همچنین ۶۶ زخمی برجای گذاشت.

پس از ارتکاب این جنایات توسط رژیم صهیونیستی، حزب الله طی ساعات گذشته حملات گسترده ای را علیه مواضع حساس ارتش این رژیم انجام داد، حمله ای که به گفته ارتش رژیم اشغالگر با بیش از 150 موشک انجام شد. و پهپادها در ساعات اولیه صبح امروز و مناطقی از شمال فلسطین اشغال را هدف قرار دادند.

با آغاز جنگ غزه و ارتکاب جنایات متعدد صهیونیست ها در این منطقه، حزب الله لبنان به کمک فلسطینی های ساکن غزه آمده و تقریبا هر روز با حملات خود با نیروهای نظامی صهیونیست در این منطقه مقابله کرده است. . در مناطق شمالی سرزمین های اشغالی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.