افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اندازه گیری مداوم امواج قلب با نرم افزار پایش علائم حیاتی بیمار

  • کد خبر : 371812
اندازه گیری مداوم امواج قلب با نرم افزار پایش علائم حیاتی بیمار

به گزارش بازار، رضا یعقوب زاده مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما توانسته کشور را از وابستگی کامل به طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی رها کرده و ایران را به صادرکننده این محصولات پیشرفته به اروپا تبدیل کند. آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی. وی ادامه داد: این شرکت با بکارگیری بیش از […]

به گزارش بازار، رضا یعقوب زاده مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما توانسته کشور را از وابستگی کامل به طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته پزشکی رها کرده و ایران را به صادرکننده این محصولات پیشرفته به اروپا تبدیل کند. آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی.

وی ادامه داد: این شرکت با بکارگیری بیش از 360 نیروی مجرب که بیش از 70 نفر از آنها در واحد تحقیق و توسعه، استانداردسازی و تضمین کیفیت فعالیت می کنند، توانسته است سیستم های تولیدی خود را در تخصصی ترین مراکز درمانی کشور نصب کند. پرکاربرد است و بیش از 70000 دستگاه در سراسر کشور نصب شده است که ضریب رضایت بالای 85 درصد را دارد.

یعقوب زاده تصریح کرد: محصولات طراحی و تولید شرکت ما علاوه بر طراحی، تولید و صادرات در ایران، با برندهای اروپایی نیز در دنیا به فروش می رسد. زیرا تمامی محصولات با تکنولوژی بالا این شرکت مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا و FDA آمریکا طراحی و تولید می شوند. بنابراین در اقدامی برخلاف معمول، اکنون در قالب قراردادهای انتقال فناوری از ایران به خارج از کشور و یا تولید تحت نظارت ایران و به عنوان OEM در آلمان با برند هییر، در ایتالیا با برند سیاره، در ترکیه با نام تجاری Eretna، در بلاروس با نام تجاری Integral و در سوئد با نام تجاری Trionara فروخته می شود.

وی با بیان اینکه نرم افزار پایش علائم حیاتی بیمار یکی از تولیدات این شرکت است، افزود: نرم افزار پایش علائم حیاتی بیمار، پارامترهای خاصی مانند امواج سیگنال قلبی یا نوار قلب، ضربان قلب، آریتمی، ضربان تنفس، شریان فشاری غیر تهاجمی است. درصد اشباع اکسیژن خون، دما، فشار خون مهاجم و دی اکسید کربن و سایر پارامترهای حیاتی بیمار را به طور مستمر و غیرمستقیم از طریق سنسورهای پزشکی دریافت و اندازه گیری می کند و داده های مورد نظر را تجزیه و تحلیل و پردازش می کند تا بتواند این داده ها را در قالب اطلاع رسانی به بیمار ارائه کند. پزشک یا پرستار اطلاعات عددی و سیگنالی که وضعیت فعلی بیمار را نشان می دهد. همچنین در صورت بروز شرایط نامطلوب هشدارهای لازم را به پرسنل پزشکی می دهد.

به گفته یعقوب زاده تمامی قطعات به کار رفته در دستگاه ها از صفر تا صد در این شرکت طراحی و تولید می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.