افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بهترین راه برای داشتن پوستی جوان

  • کد خبر : 371806
بهترین راه برای داشتن پوستی جوان

آفتاب نیوز: شاید این روزها ادعاهایی مانند جوانسازی پوست، رفع چین و چروک و درمان قطعی آکنه و جوش صورت را در تبلیغات فضای مجازی دیده باشید، چرا که ادعا می کنند با استفاده از برخی کرم ها در مدت زمان مشخصی می توانید پوست صورت خود را جوان کنید. حتی روش هایی مانند لیزر […]

آفتاب نیوز:

شاید این روزها ادعاهایی مانند جوانسازی پوست، رفع چین و چروک و درمان قطعی آکنه و جوش صورت را در تبلیغات فضای مجازی دیده باشید، چرا که ادعا می کنند با استفاده از برخی کرم ها در مدت زمان مشخصی می توانید پوست صورت خود را جوان کنید. حتی روش هایی مانند لیزر درمانی نیز توصیه می شود، اما کارشناسان معتقدند این توصیه ها کمکی به پیشگیری از پیری زودرس پوست صورت نمی کند.

سید مسعود داودی، متخصص پوست و مو و هیات علمی دانشگاه بقیع در این خصوص می گوید: این روزها سوالات زیادی در مورد راه های پیشگیری از سفیدی زودرس مطرح می شود، متاسفانه روش هایی مانند استفاده از کرم ها و لیزر درمانی که توصیه می شود روش های پیشگیری نیستند، اما این روش ها تنها به تسهیل تغییرات مرتبط با افزایش سن کمک می کنند.

وی درباره علل پیری زودرس پوست می گوید: استرس و آلودگی های محیطی مانند آلودگی هوا، استعمال دخانیات و دخانیات می تواند باعث پیری زودرس پوست شود و علاوه بر باریک شدن رگ های خونی در اندام های مختلف بدن باعث شود. ، سیگار نیز نقش موثری در پیری زودرس پوست دارد.

روش های پیشگیری از پیری زودرس پوست

دکتر داودی یکی از بهترین راه های پیشگیری از پیری زودرس پوست را پیروی از سبک زندگی سالم می داند و می گوید: خواب کافی و تغذیه سالم، پرهیز از غذاهایی به نام فست فود به شادابی پوست کمک می کند.

این متخصص پوست و مو ادامه می دهد: یکی از این روش ها دوری از نور خورشید است، زیرا آفتاب 50 درصد عامل پیری پوست است، اگر به افرادی که وقف کشاورزی هستند و زمان زیادی را زیر پوست خود می گذرانند توجه کنیم. در اثر اشعه خورشید، پوست آنها بدتر از همسن و سال هاست و سال های زندگی شهری آن ها کاملاً متفاوت است، بنابراین مهم ترین علت پیری زودرس پوست، تماس طولانی و محافظت نشده پوست با نور خورشید است

داوودی در پایان یادآور می شود: برخلاف انتظار مراجعین، استفاده از کرم ها و روش های جوانسازی راه هایی برای جلوگیری از چین و چروک پوست نیست، بلکه فقط می تواند پوست را شاداب و جوان نشان دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.