افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

لزوم ایجاد دفتر تخصصی صنعت تلفن همراه در وزارت حراست

  • کد خبر : 371797
لزوم ایجاد دفتر تخصصی صنعت تلفن همراه در وزارت حراست

به گزارش بازار، علیرضا شهمیرزایی با حضور در دومین کنگره موبایل ایران، در حاشیه این برنامه، از توانمندی های بخش های مختلف اکوسیستم موبایل کشور دیدن کرد و با تنی چند از فعالان و کارآفرینان زنجیره تامین و ارزش دیدار و گفتگو کرد. بخش های این صنعت معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و […]

به گزارش بازار، علیرضا شهمیرزایی با حضور در دومین کنگره موبایل ایران، در حاشیه این برنامه، از توانمندی های بخش های مختلف اکوسیستم موبایل کشور دیدن کرد و با تنی چند از فعالان و کارآفرینان زنجیره تامین و ارزش دیدار و گفتگو کرد. بخش های این صنعت

معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت این رویداد را دریچه ای برای نمایش توانمندی ها و توانمندی های فعالان صنعت دانست و گفت: نکته مهم در کنگره موبایل حضور همه بخش های اکوسیستم است. از تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و خدمات پس از فروش گرفته تا مراکز فناوری و مجموعه‌های استارت‌آپ که نماینده اتحادیه همه بخش‌ها و سازمان‌های این اکوسیستم هستند.

شهمیرزایی ضمن اشاره به تعدد ذی نفعان، گستردگی و اهمیت صنعت موبایل به ویژه در حوزه زنجیره تامین تلفن همراه کشور، تاکید کرد: این صنعت مهم از بسیاری از صنایعی که در وزارت حراست دفتر دارند، بزرگتر است؛ اما این صنعت مهم در این صنعت بسیار مهم است. به همین دلیل نیاز به ایجاد دفتر تخصصی برای این بخش بیش از پیش احساس می شود. البته تصمیم گیری در مورد اختصاص دفتر ویژه تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با معاونت مربوطه است.

این مقام وزارت امنیت خاطرنشان کرد: ارزش سالانه عرضه تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی در کشور بیش از پنج میلیارد دلار است که این رقم از بسیاری از صنایع و گروه‌های کالایی دیگر بیشتر است. با این حال فعالان این حوزه همچنان از نبود دفتر تخصصی برای این گروه کالایی استراتژیک رنج می برند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.