افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

وام فوری ۷۰۰ میلیونی برای متقاضیان با شرایط استثنایی

  • کد خبر : 371788
وام فوری ۷۰۰ میلیونی برای متقاضیان با شرایط استثنایی

وام فوری وام فوری جدید وام فوری با شرایط عالی. اخبار مهم در مورد وام های فوری را در زیر بخوانید. با گسترش تبلیغات وام فوری از طریق شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های تلگرام به طور فزاینده‌ای به تقلب تبدیل شده‌اند. این کانال ها با جعل اوراق و معرفی خود به عنوان نماینده بانک مرکزی، مبالغ کلانی […]


وام فوری وام فوری جدید وام فوری با شرایط عالی.


اخبار مهم در مورد وام های فوری را در زیر بخوانید.





با گسترش تبلیغات وام فوری از طریق شبکه‌های اجتماعی، کانال‌های تلگرام به طور فزاینده‌ای به تقلب تبدیل شده‌اند. این کانال ها با جعل اوراق و معرفی خود به عنوان نماینده بانک مرکزی، مبالغ کلانی از مشتریان دریافت می کنند و وعده های دروغین پرداخت وام های کلان بدون ضامن و با پیش پرداخت های بالا را می دهند. شکایات متعدد مشتریان این کانال ها حکایت از عدم پایبندی به وعده ها و عدم امکان دریافت مبالغ پرداختی دارد.

خدمات بانکی و بیمه: با افزایش تبلیغات وام فوری، کانال های تلگرام به طور فزاینده ای به منبع کلاهبرداری تبدیل شده اند. این کانال ها با جعل عنوان و ادعای وابستگی به بانک مرکزی به دنبال سوء استفاده از ناآگاهی مردم هستند. آنها قول می دهند بدون نیاز به ضمانت، چک و سفته ظرف مدت 48 ساعت می توانند وام های 50 میلیون تا 2 میلیارد تومانی را پرداخت کنند. در حالی که هیچ یک از این وعده ها محقق نمی شود.

مدل های مختلف کلاهبرداری و شرایط پرداخت فوری وام.

این کانال ها برای جذب مشتری، مدل های مختلفی از وام های کلان را ارائه می دهند و به بهانه های مختلف مبالغ زیادی را از مشتریان با مفاهیم مختلف از جمله پیش پرداخت و مالیات دریافت می کنند. یکی از مشتریانی که حدود 13 میلیون تومان به حساب معرفی شده واریز کرده است، گزارش می دهد که در هر مرحله باید مبالغ بیشتری را به عنوان جریمه دیرکرد و سایر هزینه ها پرداخت کند. حتی اگر مشتریان در مرحله بعدی از این فرآیند منصرف شوند، این کانال ها ادعا می کنند که پرداخت ها نهایی شده است و مبلغ پرداختی به هیچ وجه قابل بازگشت نیست.

پس از شکایت یکی از مشتریان، مشخص شد که حساب های وارد شده فاقد آدرس پستی دقیق و اطلاعات کامل هستند. به احتمال زیاد، آنها حساب های اجاره ای بوده اند و برای کلاهبرداری استفاده شده اند. بازرسی از این حساب ها نشان می دهد طی پنج روز معاملات متعددی انجام شده اما شاکیان نتوانسته اند در روند قضایی به نتیجه برسند.

توصیه مسئولان این است که مردم برای دریافت وام بانکی به شعب بانک ها یا درگاه های معتبر مراجعه کنند و از گمراهی تبلیغات در کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام خودداری کنند. بانک مرکزی مستقیماً وارد مرحله بازپرداخت وام های بانکی نمی شود و عناوینی مانند «وام فوری بانک مرکزی» تنها ابزار کلاهبرداری است.



0