افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ابعاد حیرت انگیز دفاع مقدس قابل توصیف نیست.

  • کد خبر : 371780
ابعاد حیرت انگیز دفاع مقدس قابل توصیف نیست.

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدستاکید کرد: دفاع مقدس در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ ایران لحظه ای استثنایی با ابعاد شگفت انگیزی است که واقعا قابل توصیف نیست. متن پیام به شرح زیر است: بسم […]

اطلاع رسانی کند صبح مجلس؛ ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدستاکید کرد: دفاع مقدس در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ ایران لحظه ای استثنایی با ابعاد شگفت انگیزی است که واقعا قابل توصیف نیست.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس در تاریخ پرفراز و نشیب ملت بزرگ ایران، اتفاقی استثنایی با ابعاد شگفت انگیزی است که واقعا قابل توصیف نیست. مقاومت جانانه در برابر ارتشی تا دندان مسلح با دست خالی که از حمایت بیش از صد کشور جهان برخوردار بود، جز با ایمان آهنین و عزم و اراده فراوان میسر شد که به فضل الهی و رهبری حکیمانه امام راحل و خان ​​فشانی به تمام معنا از رزمندگان دلیر. میهن اسلامی به واقعیت تبدیل شد.

کسانی که این دفاع جانانه را از نزدیک دیدند یا دستشان در آتش بود، به خوبی می‌دانند که مقابله با ارتشی کلاسیک و منسجم در محیطی نابرابر آسان نیست، اما همان ایمان عمیق و همان روحیه انقلابی و غیرت پسران ایران همه معادلات پیچیده دشمنان را از بین بردند و کشور از حضور بیگانگان پاک شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به ملت رشید ایران و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. سربلندی و موفقیت روزافزون نظام اسلامی را از خداوند منان مسئلت دارم.

ابراهیم عزیزی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامیانتهای پیام

لینک کوتاه (کلیک کنید): https://sobhemajles.ir/?p=19700

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.