افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ایالات متحده به دنبال افزایش 6 میلیون بشکه ای ذخایر استراتژیک نفت است

  • کد خبر : 371777
ایالات متحده به دنبال افزایش 6 میلیون بشکه ای ذخایر استراتژیک نفت است

به گزارش بازار به نقل از رویترز، وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد که در پی فروش تاریخی نفت از تاسیسات آمریکا در سال 2022، این کشور قصد دارد حدود 6 میلیون بشکه نفت برای تکمیل ذخایر استراتژیک نفت خود خریداری کند. رویترز این هفته گزارش داد که این درخواست روز چهارشنبه مطرح خواهد شد، زیرا […]

به گزارش بازار به نقل از رویترز، وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد که در پی فروش تاریخی نفت از تاسیسات آمریکا در سال 2022، این کشور قصد دارد حدود 6 میلیون بشکه نفت برای تکمیل ذخایر استراتژیک نفت خود خریداری کند.

رویترز این هفته گزارش داد که این درخواست روز چهارشنبه مطرح خواهد شد، زیرا دولت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، نفت را برای ذخایر استراتژیک کشور به دلیل قیمت های نسبتا پایین خریداری می کند.

وزارت انرژی ایالات متحده ماه گذشته اعلام کرد که این کشور به دنبال خرید 6 میلیون بشکه نفت دیگر از شرکت های انرژی برای تکمیل ذخایر استراتژیک نفت خود است.

طبق اعلام این وزارتخانه، اولین مورد درخواست نفت برای ذخایر استراتژیک نفتی برای تحویل به تاسیسات ذخیره سازی برایان ماوند در ایالت تگزاس ارائه شد که اخیرا در حال انجام تعمیرات است.

ایالات متحده همچنین در نظر دارد بین ژانویه تا مارس سال آینده 2 میلیون بشکه نفت در ماه به تاسیسات ذخیره سازی “برایان ماوند” تحویل دهد.

وزارت انرژی ایالات متحده پس از فروش 180 میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک (بزرگترین برداشت از ذخایر استراتژیک ایالات متحده) در سال 2022، به تدریج این ذخایر را به دنبال تنش بین مسکو و کی یف پر می کند تا از افزایش قیمت سوخت جلوگیری کند.

ایالات متحده تا کنون حدود 43 میلیون بشکه نفت از شرکت های نفتی خریداری کرده و با کنگره برای لغو فروش ذخایر استراتژیک که طبق قانون برای کمک به پرداخت برنامه های دولت ملزم شده بود، همکاری کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.