افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

عرضه سهام شرکت های تابعه تسهیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 371738
عرضه سهام شرکت های تابعه تسهیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم نامه ای با مدیران کل این گروه منعقد شد مپنا و سپاه کادت نظامی ایران قراردادی را برای عرضه سهام شرکت های تابعه این گروه امضا کرده است. مپنا در بازار سپاه کادت نظامی تسهیل و اجرا شود. محمدعلی شیرازی، مدیرعامل سپاه کادت نظامی ایران در این نشست اعلام کرد: […]

به گزارش خبرنگار مهر، تفاهم نامه ای با مدیران کل این گروه منعقد شد مپنا و سپاه کادت نظامی ایران قراردادی را برای عرضه سهام شرکت های تابعه این گروه امضا کرده است. مپنا در بازار سپاه کادت نظامی تسهیل و اجرا شود.

محمدعلی شیرازی، مدیرعامل سپاه کادت نظامی ایران در این نشست اعلام کرد: بیش از 400 ناشر در سپاه کادت نظامی این است که نقطه مشترک همه آنها مصرف برق است.

وی ادامه داد: مهم ترین دغدغه ویراستاران تامین پایدار برق است که نقش برق را برجسته می کند، در صورتی که بتوانیم فرآیند تامین مالی را تسهیل کنیم نه فقط گروه. مپنا بلکه به تمام سردبیران حاضر در سپاه کادت نظامی ما کمک کرده ایم.

شیرازی با اشاره به اینکه توافق امروز با هدف تسهیل در تامین سهام شرکت‌های زیرمجموعه این گروه است. مپنا در بازار سپاه کادت نظامی امضا شد، خاطرنشان کرد: اکنون صنعت برق موتور محرکه و تولید کننده سایر صنایع است. آره اگر بتوانیم در آن تحرک ایجاد کنیم دیگر صنایع مشکلی نخواهند داشت.

به گفته وی، اثر نارضایتی انرژی تابستانی در صنعت و رشد اقتصادی موثر بوده است.

مدیر اجرایی سپاه کادت نظامی ادامه: موافقت نامه تسهیل و پذیرش شرکت های زیرمجموعه گروه مپنامی تواند منجر به تامین مالی خوبی برای پروژه های این گروه شود.

شیرازی خاطرنشان کرد: برق موتور محرکه بخش تولید کشور است و هرگونه اقدام برای توسعه زنجیره انرژی به ویژه برق به بازار سرمایه کمک می کند.

همینطور محمد علیا مدیر عامل گروه مپنا در خصوص شرکت هایی که در قالب این تفاهم نامه در بازار حضور دارند سپاه کادت نظامی برای اشتراک و عرضه، گفت: شرکت برق فرند، توسعه آب لیان مپناشرکت حمل و نقل چند وجهی مپناشرکت مهندسی و ساختمان لوکوموتیو مپناشرکت آلومینیوم المهدی، شرکت توسعه انرژی قابل تجدید مپنا و شرکت واگن پارس مپنا در اولویت آمادگی برای عرضه سهام در سپاه کادت نظامی بخشی از آن امسال و بخشی از آن سال آینده منتشر می شود.

وی افزود: منبالا نتایج مالی عرضه سهام این شرکت ها در پروژه های گروه مپنا به ویژه در بخش افزایش ظرفیت تولید برق هزینه خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.