افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تکلیف پاسخ تند ایران به اسرائیل مشخص شد

  • کد خبر : 371708
تکلیف پاسخ تند ایران به اسرائیل مشخص شد

امیر سرتیپ علی فضلی که برای شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس به مشهد مقدس سفر کرده است، روز شنبه افزود: با توجه به شرایطی که امروز در منطقه وجود دارد، می توان لجاجت شدید دشمنان را دید که صهیونیست ها از امکانات غیرنظامی بیشتر استفاده می کنند. دوردست توانایی های نظامی آن در […]

امیر سرتیپ علی فضلی که برای شرکت در برنامه های هفته دفاع مقدس به مشهد مقدس سفر کرده است، روز شنبه افزود: با توجه به شرایطی که امروز در منطقه وجود دارد، می توان لجاجت شدید دشمنان را دید که صهیونیست ها از امکانات غیرنظامی بیشتر استفاده می کنند. دوردست توانایی های نظامی آن در برابر مردم شریف لبنان.

وی ادامه داد: افزایش این جنایات علیه مردم فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق عمر صهیونیست ها را کوتاه می کند و اگر جبهه مقاومت با همین اخلاص ادامه یابد شاهد عنایت الهی خواهیم بود.

این فرمانده با سابقه دفاع مقدس گفت: عرض و طول دشمن را می دانیم و از ظرفیت و توان او برآورد لازم را داریم، امروز کفار بر لبه شمشیر هستند و از هیچ چیزی تسلیم نمی شوند. تلاش برای حفظ و بقا نیز شناسایی شده است و این موضوع برای مردم ایران است.

فضلی در خصوص پاسخ ایران به جنایات صهیونیست ها افزود: با تکیه بر اعتقادات دینی و فکری خود و در دفاع از این مردم و از جبهه مقاومت، آسیب های جدی به آنها وارد می کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این به بهانه ای که رژیم صهیونیستی به ما داده بود، ایران با بیش از 300 فروند پهپاد، موشک کروز و موشک بالستیک در جریان عملیات “وعده صادق” به این رژیم غاصب حمله کرد که در تاریخ منطقه بی نظیر بود. .

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انشالله در دفاع از این خون های مقدس و خون شهید هانیه و شهدای عزیزی که امروز خود را در جبهه مقاومت به دین خدا تقدیم می کنند بدون شک جدی ایران پاسخ موفقیت در برابر آنها خواهد بود.

فضلی افزود: با توجه به اهمیت کار و نیاز به تحقیق و برآورد، انجام این پاسخگویی نیاز به دقت بیشتری دارد. نقاط قوت و ضعف دشمن به طور مستمر در حال رصد و محاسبه است و پاسخ ایران در زمان مناسب داده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.