افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد

  • کد خبر : 371699
ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد

به گزارش بازار، رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی نوش آفرین مومن واقفی را به سمت معاون فناوری های نوین بانک مرکزی منصوب کرد. محمدرضا فرزین در مراسم تجلیل و معارفه معاون جدید و اسبق فناوری های نوین بانک مرکزی که با حضور اعضای کمیته اجرایی و کمیته اجرایی این بانک برگزار شد، گفت: آینده […]

به گزارش بازار، رئیس کل بانک مرکزی طی حکمی نوش آفرین مومن واقفی را به سمت معاون فناوری های نوین بانک مرکزی منصوب کرد.

محمدرضا فرزین در مراسم تجلیل و معارفه معاون جدید و اسبق فناوری های نوین بانک مرکزی که با حضور اعضای کمیته اجرایی و کمیته اجرایی این بانک برگزار شد، گفت: آینده برنامه بانک مرکزی در حوزه فناوری های نوین، برنامه توسعه محور و شاخصی ضروری برای ورود به عرصه های جدید است. در حوزه بانکداری الکترونیکی مباحث نوآوری و اجرای آن مطرح است.

رئیس کل بانک مرکزی همچنین تصریح کرد: بحث ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی در حال حاضر یکی از نکات قابل توجه در توسعه بانکداری بین المللی است که قطعا در این دوره در دستور کار بانک مرکزی قرار خواهد گرفت. پیشرفت فناوری های جاری بانکداری الکترونیک در چارچوب سیاست های مدون و مشخص.

بر اساس این گزارش، سرکار خانم نوش آفرین مومن واقفی دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه امیرکبیر است. وی همچنین مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی برق مخابرات از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دریافت کرد.

خانم مومن واقفی قبل از تصدی سمت جدید خود در بانک مرکزی با 26 سال سابقه کار حرفه ای معاون فناوری اطلاعات و عضویت در هیات مدیره بانک دی بوده و در سال های اخیر سمت هایی از جمله ریاست را نیز بر عهده داشته است. هیئت مدیره شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش، عضو هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک امید ص، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت، نایب رئیس هیئت مدیره. شرکت کاشف و در مسئولیت های مختلف در شرکت خدمات فناوری اطلاعات از جمله معاون مدیر کل در حوزه ریسک و امنیت فناوری اطلاعات، مدیریت طراحی و راه اندازی اولین مرکز عملیات امنیتی SOC در حوزه خدمات بانکی، مدیریت طراحی و اجرا. پلتفرم بلاک چین برنا (زیرساختار رمزنگاری شده ریال)، مدیریت طراحی و استقرار سیستم های نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، طراحی مدل مفهومی مرکز کشف و طراحی ساختار و مدیریت استقرار ساختارهای امنیتی، ریسک ها و ممیزی. حسابرسی) ) فناوری اطلاعات کار کرده است.

فرزین نیز در این مراسم از خدمات ارزنده دکتر محرمیان در پنج سال اخیر تقدیر و تشکر کرد و وی را به سمت مشاور رئیس کل بانک مرکزی منصوب کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.