افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

حزب الله چگونه به پایگاه رمات داوود حمله کرد؟ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371681
حزب الله چگونه به پایگاه رمات داوود حمله کرد؟ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان بامداد امروز یکشنبه در چند نوبت مناطق مختلف فلسطین اشغالی را در چارچوب مقاومت به عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی بمباران کرد. در لبنان و شهادت فرماندهان ارشد یگان رضوان حزب الله. یکی از اهداف مهم رزمندگان حزب الله در این حمله، پایگاه مهم […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان بامداد امروز یکشنبه در چند نوبت مناطق مختلف فلسطین اشغالی را در چارچوب مقاومت به عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی بمباران کرد. در لبنان و شهادت فرماندهان ارشد یگان رضوان حزب الله. یکی از اهداف مهم رزمندگان حزب الله در این حمله، پایگاه مهم هوایی رمات داوود رژیم صهیونیستی بود.

در بخشی از بیانیه حزب الله لبنان آمده است که «در حمایت از مردم غزه و مقاومت شجاعانه و نجیبانه آنها و در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر لبنان، پایگاه هوایی رمات داوود و فرودگاه نظامی ده ها شهر فادی مورد حمله قرار گرفت». موشک های 1″ و “فادی 2” مورد حمله قرار گرفت.

حمله موشکی حزب الله به این پایگاه مهم و حفاظت شده توسط رژیم از این نظر حائز اهمیت است که حزب الله لبنان در خرداد ماه سال جاری اعلام کرد پهپاد شناسایی «ههد» حزب الله توانسته تا رسیدن به پایگاه به لایه های متعدد پدافند رژیم نفوذ کند. . آسمان مناطق و پایگاه های مهم و امنیتی، از جمله نفوذ به پایگاه هوایی رمات داوود و عکسبرداری از مختصات و موقعیت آن و بازگشت سالم به لبنان؛ همزمان شبکه «المیادین» گزارشی از این عملیات نفوذ پهپاد منتشر کرد که همچنان ادامه دارد.

«هود» چگونه اطلاعاتی درباره پایگاه موشکی حزب الله اسرائیل فاش کرد؟

پهپاد حدود اخیرا در جریان عملیات نفوذ خود در آسمان سرزمین های اشغالی برای اولین بار تصاویری از یک پایگاه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی به ثبت رساند.

حزب الله چند هفته پیش کلیپی حاوی تصاویر مربوط به عملیات شناسایی پهپاد بر فراز آسمان پایگاه نظامی رمات داوود رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

پهپاد هدهد با پرواز در حریم هوایی فلسطین اشغالی، ساعت ها اطلاعات را گشت و رصد کرد و ضمن عکاسی از این پایگاه مهم هوایی، به سلامت به لبنان بازگشت.

هد شات از پایگاه رامات دیوید

بر اساس تصاویر موجود، این پایگاه دارای جنگنده ها و بالگردهای نظامی، بالگردهای ترابری و امدادی و همچنین بالگردهای جاسوسی دریایی و سامانه های مرتبط با حملات سایبری و جنگ الکترونیک است که هدف عملیات موشکی اخیر حزب الله بوده است.

کارشناسان نظامی در آن زمان گفتند این اولین بار در تاریخ رژیم جعلی صهیونیستی است که تصاویر هوایی از پایگاه هوایی نظامی حفاظت شده این رژیم ضبط و مخابره می شود.

بر اساس این گزارش، پهپاد حدود حزب الله در عملیات شناسایی و تصویربرداری خود موفق شد سامانه های راداری و سامانه های رصدی رژیم صهیونیستی را فریب دهد و با تصاویری که به ثبت رساند، به سلامت به پایگاه بازگشت.

رسانه های رژیم صهیونیستی انتشار این فیلم ها توسط حزب الله لبنان را بسیار نگران کننده توصیف کرده بودند که با اتفاقات اخیر حمله به این پایگاه کاملاً اشتباه نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.