افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

روسیه از انهدام یک کشتی حامل تسلیحات غربی به مقصد کیف خبر داد

  • کد خبر : 371646
روسیه از انهدام یک کشتی حامل تسلیحات غربی به مقصد کیف خبر داد

وزارت دفاع روسیه وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌ها، پهپادها، موشک‌ها و توپخانه‌های روسیه دو انبار مهمات اوکراینی را منهدم کردند و به یک کشتی حامل سلاح‌های غربی برای رژیم کی‌یف حمله کردند. راشاودی گزارش داد که مقامات نگفته اند که کشتی چقدر خسارت دیده است یا اینکه حمله در کجا رخ داده است، اگرچه […]

وزارت دفاع روسیه وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌ها، پهپادها، موشک‌ها و توپخانه‌های روسیه دو انبار مهمات اوکراینی را منهدم کردند و به یک کشتی حامل سلاح‌های غربی برای رژیم کی‌یف حمله کردند.

راشاودی گزارش داد که مقامات نگفته اند که کشتی چقدر خسارت دیده است یا اینکه حمله در کجا رخ داده است، اگرچه اوکراین برای محموله های دریایی خود عمدتاً به مسیرهای دریای سیاه و دانوب متکی است.

بیانیه وزارت دفاع روسیه ادامه داد: نیروهای روسی همچنین عملیاتی را با استفاده از تسلیحات و پهپادهای با دقت بالا علیه زیرساخت های انرژی اوکراین که مربوط به مجتمع صنعتی دفاعی کیف است، انجام دادند. اهداف این حمله محقق شده و تمام اهداف مورد نظر هدف قرار گرفته اند. »

در حالی که مقامات اوکراینی هنوز به بیانیه وزارت دفاع روسیه در مورد سرنگونی کشتی تسلیحاتی پاسخ نداده اند، رسانه های محلی از انفجارهایی در خارکف، دنیپروپتروفسک، پولتاوا، سومی، کریوروگ و چندین شهر دیگر خبر دادند.

وزارت دفاع روسیه نیز در گزارشی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته اوکراین بیش از 300 نیروی خود را در کورسک از دست داده است.

این وزارتخانه در بیانیه خود خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح اوکراین در 24 ساعت گذشته بیش از 300 خودروی نظامی و 9 خودروی زرهی شامل یک خودروی رزمی پیاده نظام، 2 نفربر زرهی و 6 نفربر زرهی را منهدم کردند. زیرا 6 توپ و یک راکت انداز مفقود شده است.

در 6 آگوست، اوکراین منطقه مرزی کورسک را در یک حمله غیرمنتظره به خاک روسیه تصرف کرد و در این راه از تعداد زیادی پهپاد و سلاح های سنگین استفاده کرد. سلاح هایی که کشورهای غربی به اوکراین فرستاده اند.

از آن زمان، روسیه در تلاش است تا نیروهای اوکراینی را از خاک خود بیرون کند و در عین حال به پیشروی های خود به سمت اوکراین در جبهه های شرقی و جنوب شرقی ادامه دهد.

روز پنجشنبه یک فرمانده ارشد روسیه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور کنترل دو روستا در منطقه کورسک را دوباره به دست گرفتند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.