افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

علیپور: عصبانیت با کنعانی ها به خاطر پنالتی؟ / می خواستم بازی کنم اما حسین و ندارم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 371640
علیپور: عصبانیت با کنعانی ها به خاطر پنالتی؟ / می خواستم بازی کنم اما حسین و ندارم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

علی علیپور مهاجم پرسپولیس که دومین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند، می گوید: من علی علیپور تا به حال قبل از دربی برای تیم رقیب بازی نکرده ام و بازی نخواهم کرد. پرسپولیس در آستانه دربی با برتری 2 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک موفق شد 3 امتیاز شیرین کسب کند. […]

علی علیپور مهاجم پرسپولیس که دومین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند، می گوید: من علی علیپور تا به حال قبل از دربی برای تیم رقیب بازی نکرده ام و بازی نخواهم کرد.

پرسپولیس در آستانه دربی با برتری 2 بر صفر مقابل آلومینیوم اراک موفق شد 3 امتیاز شیرین کسب کند. بدون کوچکترین تردیدی بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم اراک علی علیپور بود که موفق شد گل زیبایی را به ثمر برساند و همچنین یک پنالتی دریافت کرد که محمدحسین کنعانی زادگان آن را به گل تبدیل کرد.

علی علیپور که موفق شده بود از مدافعان آلومینیومی پنالتی بگیرد توپ را گرفت و پشت ضربه ایستاد. مهاجم پرسپولیس از کنعانی زادگان خواست تا او را پنالتی کند اما مدافع قرمز به دنبال توپ رفت و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

برخی رسانه ها نوشتند و تصور کردند که علی علیپور از این موضوع عصبانی است و حتی در جشن تیمش شرکت نکرده است. از این رو به سراغ بازی پر ستاره پرسپولیس و آلومینیوم اراک رفتیم؛

تبریک می گویم بالاخره طلسم این فصل شکسته شد و موفق شدید اولین گل خود را در فصل جدید به ثمر برسانید.

خدا را شکر باید از هم تیمی هایم تشکر کنم که به من کمک کردند تا در این مسابقه موفق شوم. فوتبال یک بازی تیمی است نه یک بازی انفرادی.

دلیل اینکه 4 هفته طول کشید تا گل زدی چه بود؟

به نظر من کمی بدشانسی بود. از بازی اول می توانستم گل بزنم اما اینطور نبود. اینکه بعد از 3 هفته توانستم گل بزنم مایه خوشحالی است. امیدوارم این اهداف ادامه داشته باشد.

آلومینیوم اراک را چطور دیدید؟

آلومینیوم همیشه تیم خوبی بوده و مجتبی حسینی یکی از مربیان ماهر فوتبال ماست اما انگیزه ما خیلی زیاد بود. ما محکوم به برد بودیم و باید 3 امتیاز این بازی را می گرفتیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

نتیجه تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران تا چه اندازه بر پیروزی یا عملکرد بهتر شما تأثیر داشت؟ به هر حال می دانستید که رقیب سنتی امتیاز از دست داده و می توانید با برنده شدن فاصله خود را افزایش دهید.

ببینید در تمام این سال ها و تا جایی که حافظه به من کمک می کند، بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس هیچ گاه کاری به نتایج تیم رقیب یا سایر تیم ها نداشته اند. ما یاد گرفتیم که روی بازی خود تمرکز کنیم و این بار هم همینطور بود. کاری که تیم مقابل انجام داده یا نکرده می تواند حواس شما را پرت کند.

از کجا نتیجه رو فهمیدی؟!

صد در صد می دانستیم! شاید ندانیم، اما روی بازی خود تمرکز کرده بودیم. برای دوری از مدعیان و بالای جدول باید آلومینیوم اراک را می بردیم و این مهم ترین هدف ما بود.

گلی زدی که آفساید اعلام شد و گلی هم زدی که قابل انکار نبود! نظری ندارید؟

آن گل به درستی آفساید اعلام شد و در آفساید بودن آن شکی نیست. گل بعدی خواست خدا بود و خوشحالم که توانستم به عنوان یکی از اعضای تیم پرسپولیس در پیروزی و موفقیت تیمم سهمی داشته باشم.

یکی از جنجالی ترین لحظات بازی بعد در دقیقه 4 بود که امید عالیشاه توپ را به محوطه جریمه فرستاد، توپ را متوقف کردی و مدافعان حریف روی تو فرو ریختند تا داور پنالتی داد. بعد از این صحنه توپ را برداشتی و از محمدحسین کنعانی زادگان خواستی که خودت پنالتی بزند اما این اتفاق نیفتاد و هم تیمی ات آن را به گل تبدیل کرد.

به هر حال دوست داشتم اولین گلم را در فصل جدید بزنم و به همین دلیل این درخواست را کردم. مهم این بود که پنالتی گل شد که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

اما بعد از گل در جشن شرکت نکردی پس مشکوک به عصبانیت هستی؟

عصبانیت از حسین کنعانی زادگان برای پنالتی؟ اصلا اینطور نیست. من و حسین نداریم و هرکسی گل بزند برای موفقیت پرسپولیس مهم است. گفتم در آن لحظه می خواستم گل بزنم چون تلاش می کردم اما گل نشد و 3 هفته بدشانسی داشتم. اینکه من عصبانی هستم و این حرف ها اصلا درست نیست.

البته کنعانی زادگان بلافاصله بعد از خوش گذرانی با دیگر هم تیمی هایش به سراغ شما آمد تا با هم خوش بگذرانید و به نوعی به او دلداری دهید؟

همه ما در پرسپولیس دوست هستیم و برای یک هدف می جنگیم. اینطور نیست که گلزنی و ثبت نام من آنقدر مهم باشد که بخواهیم با هم تیمی هایمان دعوا کنیم. آن لحظه را نمی خوانم و تکرار می کنم، می خواستم اولین گل فصلم را بزنم، اما انصافاً حسین یک پنالتی عالی هم زد.

مهاجمان معمولا وقتی گل نمی زنند فشار زیادی را متحمل می شوند. حالا به نظر می رسد این فشار مضاعف از روی علی علیپور برداشته شده است. اینطور نیست؟

وای، درست است. البته تجربه کافی دارم که بدانم وقتی گل اول را بزنم همه چیز درست می شود و به حالت عادی باز می گردد. امیدوارم با کمک هم تیمی هایم بتوانم بازیکن مثمر ثمری برای پرسپولیس در بازی های آینده باشم.

شما رقبای سرسختی مانند عیسی آل کثیر و لوکاس ژوائو دارید. از این مسابقه بگویید؟

این رقابت در نهایت به نفع پرسپولیس است. من همیشه رقابت و رفاقت را دوست داشتم و خوشحالم که در این فصل می توانیم با گل های زیادی هواداران را خوشحال کنیم.

آیا می دانید با زدن یک گل دیگر در دربی بهترین گلزن پرسپولیس در دربی و تقابل با استقلال بعد از پیروزی انقلاب می شوید؟

من واقعاً زیاد به این موضوعات یا رکوردها فکر نمی کنم!

4 گل زدی، بعد از انقلاب فقط مهدی هاشمی نسب توانست در دربی با پیراهن پرسپولیس 4 گل بزند. آیا او حتی شانس حمله به رکورد 7 گل فقید صفر ایرانپاک در تاریخ دربی را دارد؟

لطفا بنویسید من علی علیپور تا به حال دربی و برای تیم رقیب نخوانده ام و نخواهم خواند. تمرین می کنیم، سخت کار می کنیم و تمرکز داریم و هر چه بگوییم باید به میدان برویم. خداوند مرحوم صفر ایرانپاک را بیامرزد. تاریخ پرسپولیس پر از این چهره های استثنایی است و اینکه ما وارث پیراهن پرافتخار این بزرگان هستیم برای من مایه مباهات است.

به عنوان آخرین سوال، نتیجه دربی بعدی چه خواهد شد؟

این هفته باید خوب تمرین کنیم، تمرکز کافی داشته باشیم و بقیه کار دست خداست. هر تیمی که شایسته باشد و بهتر و متمرکزتر در زمین بازی کند، پیروز خواهد شد.

اخبار

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.