افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بدون بهره و بدون وثیقه اعتبار می گیرند. اسکناس ها را مچاله کنید!

  • کد خبر : 371622
بدون بهره و بدون وثیقه اعتبار می گیرند. اسکناس ها را مچاله کنید!

با توجه به بازار، والپی پلتفرم مالی هوشمند گروه والکس اینجاست تا شرایط کسب اعتبار را برای همشهریان شما ساده کند. در این روش به جای واریز و ارسال اسناد وثیقه، ارز دیجیتال شما به عنوان ضامن قرار می گیرد. اگر شما نیز به دنبال راهی سریع برای دریافت اعتبار هستید، این مقاله را دنبال […]

با توجه به بازار، والپی پلتفرم مالی هوشمند گروه والکس اینجاست تا شرایط کسب اعتبار را برای همشهریان شما ساده کند. در این روش به جای واریز و ارسال اسناد وثیقه، ارز دیجیتال شما به عنوان ضامن قرار می گیرد. اگر شما نیز به دنبال راهی سریع برای دریافت اعتبار هستید، این مقاله را دنبال کنید.

اعتبار خرید Wallpay را دریافت کنید

این سرویس مانند سایر وام ها نیست و به راحتی می توانید در عرض 5 تا 10 دقیقه آن را دریافت کنید. برای دریافت اعتبار فوری، کافی است پس انداز خود را به Tether یا Tethergold تبدیل کنید و اعتباری معادل 72٪ از همان دارایی دریافت کنید. برای خرید کالا یا خدمات از اعتبار استفاده کنید و سپس اقساط خود را در دو ماه پرداخت کنید. تسهیلات والپ با حفظ سرمایه اصلی، اعتباری برای خرید کالا، طلا، سکه و طلای مذاب در اختیار مشتریان قرار می دهد. از دیگر مزایای این اعتبار می توان به نداشتن سود و مالیات اشاره کرد. سرمایه خود را صرفاً با خرید Tether یا Tethergold در صرافی Valex و سپس دریافت اعتبار خرید، تعهد کنید.

مشتریان والکس بین 10 تا 100 میلیون تومان وام بدون وثیقه و سود دریافت می کنند. اعتبار خرید بر اساس میزان ارز دیجیتالی که دارید به شما تعلق می گیرد و می توان آن را در اقساط ۲ ماهه بازپرداخت کرد.

چرا اعتبار خرید دریافت کنید؟

به جای بلندمدت، رسیدهای وام بانکی را مچاله کنید! در هنگام اخذ وام از بانک همیشه امتیازی بر اساس میزان گردش مالی یا سپرده مالی شما در نظر گرفته می شود. اگر به پس انداز خود در ارزهای دیجیتال نگاه نکنید. WallPay با تعهد پس انداز Tether خود این امکان را فراهم می کند که Tether یا Tethergold خود را برای خرید محصولات نفروشید و در عوض هر زمان که بخواهید برای خرید اعتبار دریافت کنید. این اعتبار خرید در فروشگاه‌های پلتفرم تارا (رفاه، تکنولایف، بانی‌مید، فلایتیو، گالری کیا و…) و دیجی کالا قابل استفاده است.

از کجا اعتبار بگیریم؟

>> دریافت اعتبار از Wallpay <

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.