افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

دیوارکوب چیست؟

  • کد خبر : 371609
دیوارکوب چیست؟

وال هنگ وال هانگ نوعی توالت معلق است که روی دیوار نصب می شود و امروزه جایگزین توالت هایی شده است که روی زمین نصب می شدند. این نوع توالت به دلیل طراحی زیبا و مینیمالیستی، صرفه جویی در فضا و استفاده از تجهیزاتی مانند شیرهای توکار برای کاربران بسیار جذاب است. در این مقاله […]

وال هنگ

وال هانگ نوعی توالت معلق است که روی دیوار نصب می شود و امروزه جایگزین توالت هایی شده است که روی زمین نصب می شدند. این نوع توالت به دلیل طراحی زیبا و مینیمالیستی، صرفه جویی در فضا و استفاده از تجهیزاتی مانند شیرهای توکار برای کاربران بسیار جذاب است. در این مقاله شما را با مزایا و معایب این محصول آشنا می کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای آویز کردن روی دیوار

حالا که فهمیدیم دیوارکوب چیست؟ما به بررسی مزایای ملیله می پردازیم.

Wallhang نمونه ای از تجهیزات جدید و پیشرفته بهداشتی و توالت فرنگی است که مزایای زیادی دارد. ویژگی های این محصول آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در مجتمع ها و فضاهای عمومی تبدیل کرده است. این دستگاه های مدرن کیفیت زندگی و راحتی افراد را بهبود می بخشد. مزایای استفاده از اثاثه یا لوازم داخلی به شرح زیر است:

با توجه به کوچک شدن خانه های امروزی و کمبود فضای کافی برای سرویس بهداشتی، دیوارپوش را می توان گزینه مناسبی برای این مکان ها در نظر گرفت. نصب این دستگاه بر روی دیوار گوشه حمام یا توالت آسان است.

  • نوسازی محل نصب

ظاهر این توالت ها به گونه ای است که فضای نصب را زیباتر و مرتب تر می کند. زیرا وسایل شما داخل دیوار قرار می گیرند و فضا را به هم نمی ریزند.

  • آنها به یک مخزن بزرگ نیاز ندارند.

آویزهای دیواری در مقایسه با مدل های قدیمی آب بسیار کمی مصرف می کنند. بنابراین، آنها نیازی به مخزن بزرگ ندارند.

عموماً مردم به تمیزی سرویس بهداشتی اهمیت ویژه ای می دهند. از آنجایی که ملیله روی سطح دیوار قرار می گیرد، کف آن به راحتی تمیز می شود. علاوه بر این، شیرهای آن در داخل دیوار قرار می گیرد، بنابراین نیازی به تمیز کردن آنها نیست.

  • ترشحات قوی و بدون مانع.

لولاهای دیواری از سیستم زهکشی شستشو استفاده می کنند که باعث می شود عمل زهکشی قوی و در نتیجه مسدود نشود.

در آپارتمان ها، صدای حمام می تواند کمی آزار دهنده باشد. یکی از مزیت های مهم دیوارکوب، قرار دادن فلاش تانک ها در داخل دیوار است که صدای کمتری ایجاد می کند.

  • امکان تنظیم ارتفاع.

توالت های قدیمی نصب شد. اما در WallHang می توانید ارتفاع مورد نظر را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

چه کسانی واجد شرایط استفاده از Wall Hang هستند؟

ساختار سوله ها برای همه افراد مناسب است. این می تواند هم برای افراد مسن و هم برای افرادی که با مشکلات مختلفی مانند دیسک کمر دست و پنجه نرم می کنند مفید باشد. علاوه بر این، این دستگاه فضای نصب را مدرن تر خواهد کرد. بنابراین برای منازل، هتل ها، مساجد و محیط های کاری مناسب است. اکثر آویزهای دیواری قادر به تحمل وزن بیش از 200 کیلوگرم هستند، حتی مدل های خاصی وجود دارند که می توانند وزنی حدود 400 کیلوگرم را تحمل کنند. بنابراین برای همه افراد با هر سن و وزنی مناسب هستند.

معایب آویز کردن روی دیوار

با توجه به مزایای زیاد دیوارکوب، این دستگاه معایبی نیز دارد که می توان از آن چشم پوشی کرد. از معایب روکش دیواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از آنجایی که تجهیزات این دستگاه داخل دیوار قرار می گیرد، در صورت عدم کارکرد صحیح تجهیزات کمی دردسرساز می شود. برای تعمیر آنها باید قسمتی از دیوار تخریب شود که باعث افزایش هزینه های تعمیر و اتلاف زمان می شود.

  • آنها به یک دیوار ضخیم نیاز دارند.

بر خلاف مزیت آنها در داشتن ردپای کوچک، برای نصب تجهیزات شما در داخل دیوار به یک دیوار ضخیم نیاز است تا وسایل داخل آن قرار گیرند.

  • مشکل در نصب

کاربران برای نصب ملیله به تعمیرکار ماهر و آموزش دیده نیاز دارند و همه تعمیرکاران توانایی نصب چنین تجهیزاتی را در داخل دیوار ندارند.

قیمت و خرید ملیله

در هنگام خرید این محصول باید نکاتی را رعایت کرد. به عنوان مثال هنگام تهیه ملیله باید به فضای نصب، اندازه کاسه توالت، نوع مخزن و نحوه نصب و همچنین سیستم زهکشی آن توجه کرد تا بتوانید نمونه مناسبی را خریداری کنید. برای نیازهای شما قیمت این محصول به عوامل مختلفی از جمله جنس، نوع، کیفیت، شهرت برند و امکانات دیوارکوب بستگی دارد و قیمت های متنوعی دارند.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و جالب ملیله می توان گفت که این روشویی یکی از وسایل ضروری در زندگی روزمره است. همچنین نماد توجه به سلامت و نظم در فضاهای عمومی و خصوصی محسوب می شود.

با تشکر از شما برای خواندن این مقاله. سیپورکس تو با

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.