افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

گاریدو عملکرد قابل قبولی داشت/ خط حمله پرسپولیس مسموم تر می شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371601
گاریدو عملکرد قابل قبولی داشت/ خط حمله پرسپولیس مسموم تر می شود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر جمعه ۹ شهریور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در هفته ششم با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان خوان کارلوس گاریدو به پایان رسید. . ، به مصاف رقیب سنتی خود مقابل استقلال تهران خواهد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر جمعه ۹ شهریور به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در هفته ششم با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان خوان کارلوس گاریدو به پایان رسید. . ، به مصاف رقیب سنتی خود مقابل استقلال تهران خواهد رفت.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این دیدار اظهار داشت: هرچه هفته به هفته پیش می رویم پرسپولیس بهتر بازی می کند و بازیکنان این تیم با برنامه در زمین حاضر می شوند. به نظر من گاریدو در دوران سرمربیگری پرسپولیس توانسته شناخت زیادی از فوتبال و بازیکنان ایرانی کسب کند و ارتباط خوبی با هواداران برقرار کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس قبل از دیدار با آلومینیوم در الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا حضور داشت و به نظر من یکی از بهترین بازی های ترکیبی پرسپولیس در سال های اخیر را شاهد بودیم و نفراتی که در این رقابت ها حضور داشتند. بازیکنان تیم می دانستند چگونه شایستگی های خود را نشان دهند و شاید اگر در ضربات پایانی کمی دقت می کردند می توانستیم الاهلی را شکست دهیم. بازیکنان الاهلی خیلی زود از ناهماهنگی اولیه خط دفاعی پرسپولیس استفاده کردند. و توانستند گل بزنند.

کلهر تصریح کرد: موضوعی که اکنون مهم خواهد بود این است که شرایط پرسپولیس عادی است و گاریدو و دستیارانش تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و پرسپولیس با بازیکنانی که در اختیار دارد توانسته نتایج خوبی کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازیکنانی که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده است، گفت: بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده بسیار بهتر از بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده اند. در دروازه الکسیس گاندوز الجزایری توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و پرسپولیس در تمامی زمینه ها بازیکنان شایسته ای دارد. در صورت ادامه روند خوب پرسپولیس، این تیم می تواند بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند و مقابل تیم های قدرتمند عربی در لیگ برتر آسیا نتایج خوبی کسب کند.

گاریدو قابل قبول بوده است/ خط حمله پرسپولیس مسموم تر می شود

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناهماهنگی هایی در بازیکنان پرسپولیس وجود دارد که امیدوارم این ناهماهنگی ها برطرف شود تا هواداران عملکرد بهتری را از تیم خود ببینند. اینکه بازیکنی مثل علی علیپور به روزهای خوب خود بازگشته است، نکته مثبتی در پرسپولیس است که زهر خط حمله این تیم را نشان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.