افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تبدیل 400 مدرسه اتصال به مدرسه ایمن با همت بنیاد برکت ایجاد 14500 طرح اشتغال در مازندران

  • کد خبر : 371583
تبدیل 400 مدرسه اتصال به مدرسه ایمن با همت بنیاد برکت ایجاد 14500 طرح اشتغال در مازندران

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ضمن نواختن زنگ مدرسه خرما کلای قائم شهر یکی از وظایفی را که بر اساس دستور مقام معظم رهبری در حال انجام است، بیان کرد. ستاد فرمان امام احداث فضای آموزشی در مناطق کم برخوردار است. آباد و روستایی است، گفت: ستاد اجرایی […]

به گزارش بازار، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ضمن نواختن زنگ مدرسه خرما کلای قائم شهر یکی از وظایفی را که بر اساس دستور مقام معظم رهبری در حال انجام است، بیان کرد. ستاد فرمان امام احداث فضای آموزشی در مناطق کم برخوردار است. آباد و روستایی است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون چهار هزار و 635 مدرسه با مشارکت بنیاد برکت و 15 خرداد احداث کرده است. بنیادهایی که بنیاد برکت از آن 2670 مدرسه کمک کرده است.

وی ادامه داد: حدود 300 هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند و امسال به برکت نام امام(ره) پانصد مدرسه جدید به سیستم آموزشی کشور اضافه می شود.

مدنی بیان کرد: در سال های اخیر 400 مدرسه به الحاقیه تبدیل شده که با همت بنیاد برکت به مدارس ایمن تبدیل می شود و 100 مدرسه دیگر نیز نوسازی و نوسازی می شود.

مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه آموزش و تحقق عدالت آموزشی انجام شده است که به مناطق کم برخوردار کشور ارسال و در دسترس قرار گرفته است، گفت: به آنها آنها

وی به ایجاد آموزشگاه های فناوری و تولیدی و مهارتی اشاره کرد و گفت: بنیاد برکت متعهد به تجهیز 50 مدرسه شده است که تاکنون 16 مدرسه تجهیز شده و مابقی نیز در سال 1403 به بهره برداری می رسد.

وی همچنین به فعالیت های بنیاد برکت در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: در راستای حوزه اشتغال، بنیاد برکت تاکنون 410 هزار طرح اشتغال خرد را اجرا کرده و امسال نیز 80 هزار طرح اشتغال خرد را راه اندازی کرده است. 14 میلیارد تن منابع در دستور کار آن در نظر گرفته شده است. مدنی گفت: تاکنون 34 هزار طرح خرد برای اشتغالزایی در کشور انجام شده است، مدنی گفت: سهم استان مازندران در راه اندازی این طرح های اشتغالزایی 14 هزار بوده است. 500 پروژه خرد و بر اساس سال جاری 4500 طرح اشتغال زایی خرد و کوچک دیگر اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.