افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اضافه کردن تاکسی به 40 خط پر از مسافر/کاهش فاصله زمانی تاکسی

  • کد خبر : 371571
اضافه کردن تاکسی به 40 خط پر از مسافر/کاهش فاصله زمانی تاکسی

به گزارش رکنا، «شادی مالکی» با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی در آغاز سال تحصیلی در مهر ماه اظهار کرد: برای ارائه خدمات به شهروندان عزیز به ویژه دانش آموزان برنامه ریزی هایی انجام شده که همزمان با آن بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی در مهرماه اجرا می شود. وی با تاکید بر لزوم […]

به گزارش رکنا، «شادی مالکی» با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی در آغاز سال تحصیلی در مهر ماه اظهار کرد: برای ارائه خدمات به شهروندان عزیز به ویژه دانش آموزان برنامه ریزی هایی انجام شده که همزمان با آن بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی در مهرماه اجرا می شود.

وی با تاکید بر لزوم کاهش فاصله زمانی تاکسی ها در ساعات اوج ترافیک در مهرماه گفت: با توجه به احتمال افزایش طول صف و بار ترافیکی در مهرماه، کاهش فاصله زمانی تاکسی ها در ساعات پیک صبحگاهی برای کنترل مدیریت بار ترافیکی جاده های مختلف شهر دستور کار است.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در بازگشایی مدارس با افزایش 30 درصدی سفرهای درون شهری مواجه هستیم، گفت: سازمان تاکسیرانی در ابتدای مدرسه جدید خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه می کند. سال با اعلام آمادگی کامل نیروهای نظارتی و استقرار واحد کنترل و نظارت تاکسیرانی در تمامی مناطق و خطوط و پایانه های پرتراکم نظارت کافی خواهد داشت.

به گفته مالکی، به مناسبت استقبال شهروندان تهرانی از سال تحصیلی جدید، ناظران خطوط در تمامی حوزه ها آماده نظارت بر عملکرد تاکسی های شهر تهران هستند.

وی افزود: در طرح استقبال از مهر، برای کاهش زمان انتظار مسافران تاکسی در پایتخت، به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که برخی از تاکسی ها و تاکسی هایی که در خطوط کم مسافر فعال هستند، در خطوط 40 وارد شوند. که شناسایی شده اند و تقاضای سفر بیشتری نسبت به سایر خطوط دارند عبارتند از; اضافه شود

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران اضافه کرد: همچنین ایستگاه های زیادی مجهز به کانکس و دوربین های پلاک خوان برای جلوگیری از فعالیت مسافربری های شخصی تعبیه شده است تا تاکسی ها با نظم و ترتیب بیشتری به شهروندان خدمات رسانی کنند. کیفیت

وی بیان کرد: همچنین با پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی هایی انجام شد تا گره های ترافیکی در نقاط مختلف پایتخت برطرف شود و خدمات تاکسی به شهروندان تهرانی به بهترین نحو ارائه شود.

ملکی تاکید کرد: امیدواریم با تمهیدات ویژه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در مناطق مختلف پایتخت، شاهد ازدحام مسافران نباشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی از تمام ظرفیت ناوگان برای جلب رضایت حداکثری مسافران استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: همشهریان عزیز می توانند با انتخاب سرویس حمل و نقل از طریق سامانه شهرزاد، صندلی خود را در ساعات و روزهای مورد نظر رزرو کنند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهر تهران گفت: همچنین با همکاری شهرداری مناطق 22 گانه اقدامات لازم برای آماده سازی سرویس در طرح استقبال از مهر، رنگ آمیزی سایبان ایستگاه، خط کشی تاکسیرانی انجام شده است. و نصب علائم راهنمایی و رانندگی

وی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس از دیگر اقدامات این سازمان است که در مناطق مختلف انجام شد.

ملکی در ادامه تاکید کرد: شهروندان پایتخت باید کاهش زمان انتظار مسافران تاکسی در تهران را در مهرماه تجربه کنند. وی گفت: مناطق مشخصی از پایتخت توسط سازمان تاکسیرانی مشخص شده است و تا مهرماه امسال باید تمامی تاکسی های پایتخت فعال شوند، بنابراین باید شاهد کاهش زمان سفر تاکسی های پایتخت باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.