افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

دنیای مالی: پرسپولیس و چادرملو در تختی به مصاف هم می روند/ ساخت ورزشگاه 110 هزار نفری ادامه دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 371557
دنیای مالی: پرسپولیس و چادرملو در تختی به مصاف هم می روند/ ساخت ورزشگاه 110 هزار نفری ادامه دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

وزیر ورزش و جوانان از ساخت مجموعه ورزشی 110 هزار نفری در شهر آفتاب خبر داد. احمد دنیامالی صبح امروز (شنبه) پس از بازدید از مجموعه ورزشی تختی در گفت وگویی اظهار کرد: در نظر داریم با کارهای انجام شده و انجام شده و تایید ناظران چند بازی در این مجموعه ورزشی برگزار کنیم. پرسپولیس […]

وزیر ورزش و جوانان از ساخت مجموعه ورزشی 110 هزار نفری در شهر آفتاب خبر داد.

احمد دنیامالی صبح امروز (شنبه) پس از بازدید از مجموعه ورزشی تختی در گفت وگویی اظهار کرد: در نظر داریم با کارهای انجام شده و انجام شده و تایید ناظران چند بازی در این مجموعه ورزشی برگزار کنیم. پرسپولیس 23 مهرماه به مصاف چادرملو می رود و استقلال 10 آبان در لیگ برتر آسیا به میدان می رود.

و افزود: با تلاشی که انجام شده کارهای خوبی انجام شده اما هنوز ورزشگاه تمام نشده و دوستان برای اتمام آن تلاش زیادی می کنند. تلاش ما این است که ورزشگاه هایی را که در اختیار داریم برای مسابقات لیگ برتر، لیگ یک و داخلی آماده کنیم و سپس با باشگاه ها وارد مذاکره شویم و نگهداری و امور مربوط به آن را به باشگاه ها بسپاریم.

وی تاکید کرد: این بدان معنا نیست که وقتی ورزشگاه ها را به باشگاه ها واگذار می کنیم دیگر مسئولیتی نداریم. به هر حال وزارت ورزش و جوانان در این زمینه مسئولیت دارد و امیدوارم این انتقال زیر نظر وزارتخانه انجام شود. ورزشگاه تختی ظرفیت خوبی دارد و 30 هزار تماشاگر را در خود جای می دهد. در بازدیدی که داشتیم در آینده از ظرفیت این ورزشگاه بیشتر استفاده خواهیم کرد.

دنیامالی در خصوص امکانات و دسترسی های در نظر گرفته شده برای ورزشگاه تختی گفت: سه ورودی برای بانوان، تیم میهمان و تماشاگران میزبان در نظر گرفته شده است و پارکینگ این مجموعه ظرفیت پارک پنج هزار خودرو را دارد و خواهیم داشت. سعی کنید این ظرفیت را به آرامی گسترش دهید. تمام تلاش بر این است که از نظر ورود و خروج به ورزشگاه دسترسی خوبی داشته باشیم تا تماشاگران آسایش بیشتری داشته باشند. از نظر ایمنی هم نکات لازم را در نظر می گیریم و قرار است نور ورزشگاه به 2000 لوکس برسد.

وی در خصوص داربی 104 و شرایط ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که میزبان این بازی است، در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دربی در ورزشگاه تختی وجود ندارد، گفت: چه زمانی برای این بازی قطعی شد. این وضعیت در تختی وجود نداشت حالا بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر آسیا در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود اما در آینده شرایطی پیش خواهد آمد که از ورزشگاه هایی با ظرفیت بیشتر استفاده بهتری شود. اگر دست سازمان لیگ فوتبال بازتر باشد می تواند برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا تماشاگران بیشتری در بازی ها حضور پیدا کنند. فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد و باید جذابیت تماشاگران را افزایش دهیم و هر کاری که ممکن است برای ارتقای استاندارد ورزشگاه هایمان انجام دهیم تا تماشاگران از بازی فوتبال لذت ببرند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: کار در ورزشگاه آزادی شبانه روز ادامه دارد. این هفته یک بازدید دیگر از این ورزشگاه خواهم داشت. در بخش غرب نیز استانداردهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اواخر پاییز اجرا می شود. برخی از دوستان در رادیو می گویند که بازسازی قسمت دیگر ورزشگاه آزادی با برگزاری بازی ها متوقف می شود، اما اینطور نیست. این امکان وجود دارد که در زمان برگزاری بازی ها بازسازی ساختاری بدون به خطر انداختن استانداردها انجام شود. قسمت اصلی کار ما قسمت غربی ورزشگاه است که تا پایان پاییز تکمیل می شود.

دکتر دنیامالی همچنین به پروژه ساخت یک مجموعه ورزشی بزرگ در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: در حال کار بر روی یک استادیوم جدید 110 هزار نفری هستیم و این مجموعه و ساخت و ساز بسیار بزرگی است و به زودی موافقت دولت برای سه خواهد بود. در مجتمع شهر آفتاب و اریز نصب شود. در حرم امام اجرا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه توقف این مجموعه مطرح شده است، گفت: این شایعه صحت ندارد و این مصوبه دولت شهید رئیسی است و ما موظف هستیم این موضوع را به جلسه دولت بیاوریم. هیئت مدیره در حال تهیه گزارشی از این مجتمع هستم تا بتوانیم تائید آن را از حکومت وحدت ملی بگیریم و پس از اخذ تاییدیه، به زودی کار ساخت فاز اول این مجتمع را آغاز خواهیم کرد. این مجموعه ورزشی را در 3 فاز تعریف کردیم و اولویت ما ورزشگاه است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)