افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

زیباترین ویلاهای رامسر را به شما معرفی می کنیم / مناظر دیدنی و رویایی که حتما باید ببینید

  • کد خبر : 371491
زیباترین ویلاهای رامسر را به شما معرفی می کنیم / مناظر دیدنی و رویایی که حتما باید ببینید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای بسیاری از افراد سفر تجربه فوق العاده ای است که از آن لذت می برند و برای آن برنامه ریزی می کنند. صرفه جویی در هزینه، برنامه ریزی برای سفر و انتخاب همراهان سفر با صبر و حوصله انجام می شود تا خاطره ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای بسیاری از افراد سفر تجربه فوق العاده ای است که از آن لذت می برند و برای آن برنامه ریزی می کنند. صرفه جویی در هزینه، برنامه ریزی برای سفر و انتخاب همراهان سفر با صبر و حوصله انجام می شود تا خاطره ای زیبا و ماندگار بسازید. سفر برای دیدن طبیعت محبوب ترین و واقعا جذاب ترین شکل سفر است. مناظری زیبا از جلوه های مختلف طبیعت و تصاویری که برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند را ببینید!

رامسر یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمال ایران است که طبیعتی فوق العاده دارد و شما را برای دیدن این زیبایی ها برنامه ریزی می کند. حومه اطراف این شهر جاذبه های طبیعی زیادی دارد که باید از نزدیک آن ها را ببینید. در این مطلب شما را با زیباترین ویلاهای رامسر آشنا می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

زیباترین ویلاهای رامسر; ویلا جواهرده

جواهرده ییلاق می توان گفت معروف ترین ییلاق نزدیک رامسره است که بسیار زیباست و هوای خوبی دارد! جواهرده در حومه ای ناهموار و در ارتفاع 2000 متری در رشته کوه البرز واقع شده و با مناظر طبیعی شگفت انگیز خود خاطره ای فراموش نشدنی را برای دوستداران طبیعت رقم می زند.

از داخل شهر رامسر جاده ای پرپیچ و خم شما را از میان جنگل های سرسبز می برد و به جایی در میان ابرها می رسد که این خود جاذبه فوق العاده ای است. علاوه بر این دریاچه قو، پارک جنگلی صفارود، آبشارها و چشمه‌های مختلف، مقبره‌های تاریخی گبری از دوران هخامنشیان و آرامگاه شاه یحیی در روستای جواهرده از مکان‌های بسیار زیبایی برای بازدید هستند.

04

02

زیباترین ویلاهای رامسر; ویلا لپاسار

در پای قله زیبای سماموس (بلندترین قله رامسر) ویلایی با تهویه مطبوع با چشم انداز طبیعی فوق العاده معروف به لپاسر وجود دارد. این روستا با ارتفاع 3000 متری مرتفع ترین روستای رامسر محسوب می شود و دسترسی به آن چندان آسان نیست.

برای رسیدن به این روستا باید به نماکدره بروید و از آنجا پیاده یا سواره به روستای لپاسر بروید. مناظر کوهستانی، چشمه های فراوان آب شفاف، دشت های سرسبز و یخچال های طبیعی از جاذبه های آبگرم لپاسار است.

09

07

زیباترین ویلاهای رامسر; ویلا جانت رودبار

یکی دیگر از خانه های ییلاقی رامسر جنت رودباره است که چشم اندازهای زیبا و چشمگیری دارد. برای رسیدن به روستای جنت رودبار باید از بزرگراه رامسر به سمت تنکابن رفته و در جاده فرعی به سمت روستا بپیچید. از طریق جاده ای پر پیچ و خم در دل جنگل های دالخانی به جنت رودبار می رسید که یکی از مراکز اصلی کشت گیاه دارویی گل گزبون در کشور است و هر ساله در فصل بهار جشنواره این گیاه ارزشمند لا برگزار می شود. در این شهرک انجام می شود.

جنت رودبار ییلاق در میان دو کوه مرتفع و در کنار رودخانه ای عظیم قرار گرفته و دارای آبشارهای فراوانی چون حسینیه، سیاه سرت، ریش بزار، هیسیان، خوخا، چاردار و آذرک است که همگی زیبا و دیدنی هستند.

08

زیباترین ویلاهای رامسر; خانه تابستانی گارسماسر

در 40 کیلومتری شهر رامسر روستایی و ییلاقی زیبا و سرسبز به نام گرسماسر وجود دارد که در کنار چشمه های آب معدنی جوشانش به دشت های سرسبز و گلدار معروف است. برای رفتن به این ییلاقی باید از جاده رامسر به سمت تنکابن بروید، وارد جاده جنت رودبار شوید و این جاده را تا انتها دنبال کنید تا به روستای گرسماسر برسید.

این روستا در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا و در نزدیکی قله سماموس قرار دارد و بقایای قلعه ای باستانی به نام نک گرزمان در بالای تپه ای در روستای گرسماسر دیده می شود.

05

11

بهترین زمان برای سفر به رامسر

ویلاهای رامسر با مناظر طبیعی فوق‌العاده که اغلب رویایی به نظر می‌رسند، به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات، در اکثر ماه‌های سال دارای آب و هوای سرد و با طراوت هستند. بهترین زمان برای سفر به این مکان ها از اواخر بهار تا اوایل پاییز است و البته باید پیش بینی آب و هوا را از قبل بررسی کنید و از همراه داشتن لباس گرم و وسایل کافی مطمئن شوید.

01

اگر به سفر و طبیعت گردی علاقه دارید، مقاله ای در مورد شهر زیبای فیلبند را اینجا بخوانید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.