افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بررسی طرح ساماندهی اتباع خارجی و موضوع عدم تعادل سوخت در کمیسیون های مجلس

  • کد خبر : 371449
بررسی طرح ساماندهی اتباع خارجی و موضوع عدم تعادل سوخت در کمیسیون های مجلس

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی آیرینکمیسیون های شورای اسلامی این هفته از یکشنبه تا چهارشنبه (1 تا 4 مهر) در شورای اسلامی تشکیل جلسه خواهند داد. کمیسیون مقررات داخلی این هفته مجلس بررسی پیشنهادهای ارائه شده برای اصلاح قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان را در دستور کار خود دارد. در این هفته کمیسیون […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی آیرینکمیسیون های شورای اسلامی این هفته از یکشنبه تا چهارشنبه (1 تا 4 مهر) در شورای اسلامی تشکیل جلسه خواهند داد.

کمیسیون مقررات داخلی این هفته مجلس بررسی پیشنهادهای ارائه شده برای اصلاح قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان را در دستور کار خود دارد.

در این هفته کمیسیون ویژه برای جهش تولیدتشریح احکام و آمار برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سال 1403 را با حضور مسئولان مربوطه در این کمیسیون بررسی می کند.

نشست مشترک کمیسیون کشاورزی رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهادکشاورزی روز سه شنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهادکشاورزی در خصوص سیاست های افزایش نسبت اعتبارات بخش کشاورزی دیدار می کنند. در بودجه سال 1404 کل کشور. سوم اکتبر.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته جاری کمیسیون پزشکی و بهداشت مجلس برنامه ها و اقداماتی را که در دست انجام است به اطلاع اعضای کمیسیون خواهد رساند.

همچنین از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل می آید کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی در برخی موارد با نمایندگان گفتگو خواهد کرد.

بررسی طرح ساماندهی اتباع خارجی و اساسنامه سازمان ملی مهاجرت را به ترتیب ادامه دهید کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها. است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هفته جاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برنامه های این وزارتخانه را برای سال تحصیلی جدید به اطلاع اعضای کمیسیون خواهد رساند.

ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات عمومی در رابطه با کاهش ساعات اداری و افزایش تعطیلات آخر هفته در جلسه این هفته کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

از رئیس سازمان صدا و سیما برای تشریح برنامه های این سازمان دعوت می شود. کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی است.

از رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز دعوت به عمل می آید. کمیسیون اقتصادی مجلس موظف است عملکرد و پیش‌بینی اجرای قانون برنامه بودجه ۱۴۰۳ را به اطلاع اعضای کمیسیون برساند.

موضوع تامین و توزیع فرآورده های نفتی و بررسی مشکل عدم تعادل سوخت در هفته جاری کمیسیون انرژی شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

متن کامل دستور کمیسیون این هفته مجلس اینجا ببینید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.