افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ما اجزای اسیلاتور موجود در بازار را به حداقل می رسانیم.

  • کد خبر : 371447
ما اجزای اسیلاتور موجود در بازار را به حداقل می رسانیم.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، حجت الله سعیدی رئیس جدید این سازمان در نشست همفکری با مدیران بازار سرمایه بخشی از دستور کار سازمان بورس و اوراق بهادار در دوره مدیریت جدید را تشریح کرد. ارکان و بیان کرد: باید ضمن پرهیز از تصمیم گیری خلق الساعه، مولفه های […]

به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، حجت الله سعیدی رئیس جدید این سازمان در نشست همفکری با مدیران بازار سرمایه بخشی از دستور کار سازمان بورس و اوراق بهادار در دوره مدیریت جدید را تشریح کرد. ارکان و بیان کرد: باید ضمن پرهیز از تصمیم گیری خلق الساعه، مولفه های موثر در ایجاد نوسانات را به حداقل برسانیم و زمینه را برای تشکیل کانون سهامداران واقعی فراهم کنیم.

«حجتله سیدی» صبح امروز در جلسه این گروه کارشناسی که با حضور مدیران بازار سرمایه و همچنین اعضای هیأت مدیره سازمان بورس برگزار شد، اعلام کرد: در تلاش هستیم سامانه ای شفاف و شفاف ایجاد کنیم. بازار سیال از طریق همکاری بین بازار سرمایه.

ضرورت توسعه بورس کالا

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار که اوایل هفته گذشته در مراسم خود بر ضرورت توسعه بورس کالا تاکید کرد، بار دیگر لزوم توجه به اجرای این برنامه را یادآور شد و گفت: به دنبال یک سری اقدامات هستیم. برای توسعه بورس کالا و بازار انرژی رشد خواهد کرد و به سمت توسعه حرکت خواهد کرد.

افزایش تعامل با نهادهای ذیربط

وی تعامل با نهادهای ذیربط در داخل و خارج از دولت از جمله برنامه ها و دستور کارهای اصلی سازمان بورس را در دوره جدید اعلام کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت در این زمینه به کار خواهیم گرفت. زمینه ای برای افزایش این همکاری ها.

کاهش ریسک ناشی از تصمیمات دولت

سعیدی تاکید کرد: در گذشته در بازار با ریسک های سیستماتیک ناشی از تصمیمات دولت مواجه بودیم. این امر همواره در دولت های مختلف با رویکردهای متفاوت وجود داشته است. تلاش می کنیم در دوره جدید این ریسک را تا حد امکان کاهش دهیم.

بازار سهام را قابل پیش بینی کنید

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بر پرهیز از تصمیم گیری های عجولانه در بازار سرمایه تاکید کرد و توضیح داد: دستور کار ما حرکت به سمت تصمیم گیری های قابل پیش بینی است. قطعا در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

حمایت از تشکیل انجمن سهامداران واقعی

سعیدی با بیان اینکه سازمان بورس در آینده جلسات ویژه ای را با کانون کارگزاران و کانون نهادهای سرمایه گذاری برگزار می کند، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا زمینه تشکیل یک کانون واقعی سهامداران را که منافع سهامداران را دنبال می کند، فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.